Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

بارسا سرانجام تسلیم سیمئونه شد؛ پیروزی پس از 10 سال

© REUTERS / Carl RecineТренер "Атлетико Мадрид" Диего Симеоне во время матча 1/8 финала с "Ливерпулем" после забитого его командой гола
Тренер Атлетико Мадрид Диего Симеоне во время матча 1/8 финала с Ливерпулем после забитого его командой гола - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
شب گذشته تیم فوتبال اتلتیکومادرید سرانجام با هدایت سرمربی آرژانتینی اش موفق به شکست بارسا در لالیگا شد.

به گزارش اسپوتنیک، تیم های بارسا و اتلتیکو همیشه دوئل های جذابی در رقابت های فوتبال اسپانیا داشته اند.

با وجود این که اتلتیکو همیشه بارسا در مسابقات از لحاظ فنی به دردسر انداخته، اما این تیم 10 سال بود که موفق به شکست رقیبش بارسا در لالیگا نشده بود، اما سر انجام دیشب موفق شد این رکورد منفی را بشکند و بارسا را با هدایت رونالد کومان شکست دهد.

آخرین شکست بارسا مقابل اتلتیکو در لالیگا به سال 2010 بر میگردد که این تیم با نتیجه دو بر یک مقابل تیم مادریدی تن به شکست داد.

در آن مسابقه فورلان و آگوئرو با پیراهن اتلتیکو مقابل بارسا به میدان رفته بودند که در نهایت اتلتیکو در هفته 22 در ورزشگاه ویسنته کالدرون با گل های فورلان و ساباروسا موفق به شکست مهمانش شد.

از آن زمان به بعد اتلتیکو در لالیگا هرگز به شکست بارسا نشده بود.

با این حال از سال 2011 و از زمانی که سیمئونه هدایت تیم مادریدی را بر عهده گرفت، اتلتیکو هرگز با این مربی موفق به شکست بارسا نشده بود، تا این که دیشب این کار را در خانه و با تک گل کاراسکو زد انجام داد.

هر چند اتلتیکو با هدایت سیمئونه در رقابت های لیگ قهرمانان دو بار موفق به حذف بارسا شده است و دو بار هم در رقاب های سوپر کاپ موفق به شکست این تیم شده است.

 

 

 

 

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала