Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

اودگارد بزرگترین نکته مثبت رئال مادرید در دلاسرامیکا

© REUTERS / Susana VeraФутболисты во время матча между командами Реал Мадрид и Реал Сосьедад в Мадриде
Футболисты во время матча между командами Реал Мадрид и Реал Сосьедад в Мадриде - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
در جریان بازی رئال مادرید به میزبانی ویارئال، مارتین اودگارد اطمینان زیدان را از دست نداد و توانست به آن پاسخ مثبت بدهد.

به گزارش اسپوتنیک؛ تنها 106 ثانیه از بازی گذشته بود که رئال مادرید در زمین ویارئال به گل رسید. مردی که آنها را پیش انداخت کسی نبود جز ماریانو که در تمام این فصل فقط 15 دقیقه در زمین بازی کرده بود. اگر یک نکته در مورد ماریانو گفته شود این است که او موقعیتی را برای ضربه زدن به دروازه از دست نمی‌دهد مهم نیست که کجا باشد. او با اعتماد به نفس بسیار زیاد به توانایی‌اش، خود را با ضربه سر انداخت تا نتیجه 1-0 شود.

با 90 دقیقه پیش بودن لوس بلانکوس آن گلی را که می‌خواست به ثمر رساند و در مدت زمان باقی مانده اما شاگردان زیزو ریسک زیادی نکردند. آنها در نیمه اول به لطف سه نفره خود در میانه میدان "لوکا مودریچ، تونی کروس و مارتین اودگارد" ویارئال را خیلی خوب در اختیار گرفتند که مودریچ نیز کیفیت خود را نشان داد. با این حال، امیدوار کننده‌ترین خبر این بازی رئال عملکرد اودگارد بود که به دلیل مصدومیت فد والورده (که احتمالاً به دلیل مصدومیت بیش از 4 هفته به دور خواهد بود) طی روزهای آینده نقش با اهمیت‌تری داشته باشد.

دیشب ستاره نارویژی جوان نیز که به تازگی از مصدومیت برگشته، برای رسیدن به سرعت تلاش نکرد. او در این بازی شرکت داشت و به سختی تلاش می‌کرد تا ویارئال را در اختیار داشته باشد که این امر برای کاسمیرو از کنار زمین بسیار مهم بود. بازی او ساده و در عین حال موثر بود و از نظر مالکیت توپ راحت به نظر می‌رسید. او در حال هماهنگی کامل با مودریچ و کروس بود که در تمام طول بازی از آنها حمایت کرد. در نیمه اول هر سه با سیالتی چشمگیر توپ را کنترل کردند و بر نبرد خط میانی مسلط شدند.

بعد از وقفه ویارئال حرکاتی انجام داد و اونای امری با تعویض سه گانه نبض بازی را به نفع تیم میزبان رقم زد. اندکی پس از آن ایسکو به جای ادن هازارد وارد زمین شد که هنوز کیفیتی را که همه می‌دانیم از او برخوردار نیست نشان نمی‌دهد. ایسکو چیزی مشابه را تجربه می‌کند و در نیم ساعتی که در زمین بود نتوانست تأثیرگذاری داشته باشد. در پایان یک پنالتی برای زیردریایی‌های زرد یک امتیاز رقم زد.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала