Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

هواداران موتر گریزمن را محاصره کردند، به مسی احترام بگذار+ویدیو

© AFP 2023 / Josep LagoФорвард испанского футбольного клуба "Барселона" Антуан Гризманн на матче с "Хетафе" в Барселоне, Испания
Форвард испанского футбольного клуба Барселона Антуан Гризманн на матче с Хетафе в Барселоне, Испания - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
ویدویی از محاصره گریزمن در بین هواداران بارسا و لیونل مسی دوباره در اسپانیا خبر ساز شده است.

به گزارش اسپوتنیک، به نظر میرسد حاشیه های مسی و گریزمن از خلاصی نیست، زیرا هجوم هواداران مسی به سوی موتراین بازیکن فرانسوی یک بار دیگر باعث ایجاد سر و صدا در فضای این تیم و فوتبال اسپانیا شده است.

گریزمن که از تابستان پارسال به بارسا پیوسته است، تا کنون نتوانسته جایگاه واقعی اش را در این تیم پیدا کند.

با این حال شماری معتقدند که یکی از دلایل عدم موفقیت گریزمن در بارسا رابطه نه چندان خوب او با مسی است و وی به همین دلیل نتوانسته در حد و اندازه های خودش در ترکیب آبی اناری ها جای باز کند.

چندی پیش هم یکی از نزدیکان سابق گریزمن در یک گفتگوی رسانه ای اعلام کرد که در بارسا همه چیز تحت تاثیر مسی است و گریزمن به همین دلیل نمیتواند در تیم تاثیر بگذارد.

هر چند گریزمن با انتشار این پست در صفحه شخصی اش نشان داد با مسی مشکلی ندارد.

با این حال صحبت های مامای گریزمن در مصاحبه با تلویزیون اسپانیا بر علیه مسی، به مزاج طرفداران کاپیتان بارسا خوش نیامده و روز گذشته هنگامی که گریزمن از کمپ تمرینی اسپورت سیتی خارج میشده، گروهی از این هواداران موتر را توقف داده و به او گفته اند که باید به مسی احترام بیشتری بگذارد.

بهرحال آنچه که هویدا است، گریزمن فشارهای زیادی در این رابطه تحمل میکند و اگر اوضاع به همین منوال ادامه پیدا کند، بدون شک او از دست این اتفاقات و حاشیه ها عاصی و خسته خواهد شد، این در حالیست که مسی هم به نظر میرسد اوضاع آرامی ندارد و به شدت از برور این اتفاقات خسته و رنج میبرد.

 

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала