Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

غیبت سه ستاره کلید بارسا در تمرینات

© Barcelona FCباشگاه بارسلونا
باشگاه بارسلونا - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
لیونل مسی، فرانکی دی‌یونگ و میرالم پیانیچ در نخستین جلسه تمرینی بارسا پس از بازی‌های مالی غایب بودند.

به گزارش اسپوتنیک، رونالد کومان در جلسه تمرینی روز پنجشنبه شاهد حضور 10 بازیکن ملی پوش خود بود و تمریناتش برای دیدار با اتلتیکومادرید را آغاز کرد. در این جلسه تمرینی اما سه ستاره مطرح این سرمربی هالندی غایب بودند. لئو مسی، فرنکی دی‌یونگ و میرالم پیانیچ سه بازیکنی بودند که در تمرینات گروهی حضور نداشتند و هر سه به صورت جداگانه تمرین کردند زیرا تا زمانی که نتیجه آزمایش پی‌سی‌آر آن‌ها پس از بازی با ملی مشخص نگردد، آن‌ها نمی توانند در تمرینات گروهی حضور یابند.

 مهاجم آرجانتینی پس از یک سفر بیش از پانزده ساعته روز چهارشنبه وارد بارسلونا شد، در حالی که دو نفر دیگر روز چهارشنبه در ترکیب تیم‌های ملی خود برابر حریفان بازی کردند.

بنابراین و در صورت منفی شدن آزمایش پی‌سی‌آر مسی، دی‌یونگ و پیانیچ فقط یک جلسه تمرینی قبل از بازی روز شنبه مقابل اتلتیکو مادرید خواهند داشت. انتظار می رود هر سه بازیکن در واندا متروپولیتانو مقابل تیم قدرتمند دیگو سیمئونه بازی را از ابتدأ شروع کنند. مسی با توجه به مصدومیت آنسو فاتی قطعاً در ترکیب ثابت حضور خواهد داشت و دی‌یونگ و پیانیچ نیز به دلیل عدم حضور سرخیو بوسکتس به دلیل مصدومیت در خط میانی به میدان خواهند رفت.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала