Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

بلند پروازی وین رونی دراولین کنفرانس خبری به عنوان مدیر

© Sputnik / Владимир Песня /  مراجعه به بانک تصاویر وین رونی
وین رونی - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
وین رونی برای اولین بار به عنوان سرپرست دربی کانتی در یک کنفرانس خبری حاضر شد و صحبت کرد.

به گزارش اسپوتنیک؛ وین رونی اسطوره فوتبال انگلستان ضمن آماده شدن برای مسئولیت موقت هدایت دربی کانتی تمایل خود به سمت مدیریتی را تکرار کرد اما بهترین گل‌زن منچستر یونایتد علی‌رغم نفوذ لزوما از الکس فرگوسن در حرفه‌اش تقلید خواهد کرد.

کاپیتان سابق انگلستان بخشی از تیم مربیگری است که قرار است شنبه بعد از جدایی فیلیپ کوکو، دربی کانتی را در مسابقات چمپیونشیپ برابر بریستول سیتی عهده دار شود و رونی که همچنین به عنوان مربیگری به بازی نیز در دربی ادامه خواهد داد گفت: "من با برخی از مدیران بسیار خوب و احتمالاً بزرگترین در تاریخ کار کرده‌ام. من نمی‌خواهم بگویم که من می‌خواهم آن را مانند سر الکس فرگوسن انجام دهم. شما باید با بازیکنانی که در اختیار دارید کار کنید و باید بازیکنان را به درستی مدیریت کنید. اما چیزهایی وجود دارد که می‌توانید از مدیران دیگر یاد بگیرید."

رونی اضافه کرد: "من بلند پرواز هستم، می‌خواهم وارد مدیریت شوم. من در این باره کاملاً آزاد بوده‌ام. من اگر اینجا بنشینم و بگویم که من کار را نمی‌خواهم یک فرد بلند پرواز نخواهم بود. فرصتی برای نشان دادن ایده‌های مختلفی که دارید وجود دارد." رونی در حال حاضر برای مجوز A اروپایی خود تحصیل می‌کند و انتظار دارد دوره خود را تا جون قبل از شروع مجوز حرفه‌ای در ماه جولای به پایان برساند.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала