Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

تور جهانی تنیس (لندن)؛ نادال به دومنیک تسلیم شد

© AFP 2023 / Christophe Simon Испанский теннисист Рафаэль Надаль в финальном матче с австрийцем Домиником Тимом на открытом чемпионате Франции Roland Garros - 2018
Испанский теннисист Рафаэль Надаль в финальном матче с австрийцем Домиником Тимом на открытом чемпионате Франции Roland Garros - 2018  - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
در دومین بازی از سری رقابت‌های تور جهانی تنیس رافائل نادال به دومنیک تیم باخت.

به گزارش اسپوتنیک؛ رقابت‌های تور جهانی تنیس 2020 از دیروز به میزبانی لندن با شرکت 8 تنیس باز نام آشنای جهان آغاز شد که در حساس‌ترین دیدار از روز اول این بازی‌ها رافائل نادال مرد شماره دو تنیس جهان با دومنیک تیم مرد شماره سوم روبرو شدند و سرانجام نادال شکست تلخی را به تجربه نشست.

بازی دو نفر شماره دو و سه تنیس جهان در هر دو ست تا تای‌بریک پیش‌ رفت و تا آخرین دقایق برنده مشخص نبود تا این‌که نادال باختش را پذیرفت. نادال (7-6 (7) و 7-6 (4) در به حریف‌اش باخت.

نادال البته پنجمین تای‌بریک متوالی بود که واگذار می‌کرد زیرا او در رقابت‌های تنیس استرالیا نیز سه تای‌بریک را از دست داد.

نادال با داشتن رکورد قهرمانی‌های زیاد در کارنامه‌اش اما در مسابقات فینال تور جهانی تا کنون قهرمانی کسب نکرده و تنها دو بار در سال‌های 2010 و 2013 تا فینال پیش رفته است.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала