Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

پدری: در رئال به من گفته شد که ارزش پوشیدن لباس شان را ندارم

© REUTERS / ALBERT GEAPedri-Messi
Pedri-Messi - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
پدیده این فصل بارسلونا که بازی‌های درخشانی در ترکیب این تیم داشته است، مدعی‌ست که مدیران و کادرفنی رئال مادرید به او گفته بودند که لیاقت حضور در این تیم را ندارد.

به گزارش اسپوتنیک، پدری بازیکن 17 ساله بارسلونا، در آغاز فصل با 5 میلیون یورو از لاس پالماس راهی بارسلونا شد و حالا موفق شده به خوبی اعتماد کومان را جلب کند.

این بازیکن در نبود فیلیپه کوتینیو در ترکیب ثابت بارسلونا جا پیدا کرده و بسیاری از کارشناسان او را آینده آبی‌اناری‌ها می‌دانند.

پدری که از حضور در بارسلونا بسیار خوشحال است، در گفت‌وگویی مدعی شده که زمانی برای پیوستن به باشگاه رئال مادرید، راهی دفتر این باشگاه شد اما آنها به او گفته بودند که لیاقت حضور در این تیم را ندارد.

او در این مورد به ال آرگوئیرو گفت:" من زمانی برای سپری کردن امتحان به باشگاه رئال مادرید رفتم تا به این باشگاه بپیوندم اما آنها به من گفتند که ارزش حضور در این تیم را ندارم. من از کادر فنی رئال مادرید تشکری می‌کنم که اجازه دادند تا به باشگاهی که دوستش دارم و پیراهنش را همیشه پوشیده‌ام پیوستم، حالا از حضور در این‌جا خوشحالم".

این در حالی‌ست که بارسلونا پس از درخشش پدری به فروش فیلیپه کوتینیو فکر می‌کند و این بازیکن جوان اعتماد کامل باشگاه را با خود دارد.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала