درباره علائم نادرست سرطان بدانید

© Fotolia / Stephan Morroschدرباره علائم نادرست سرطان بدانید
درباره علائم نادرست سرطان بدانید - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
سرطان، سال ها به‌عنوان عامل اجتناب ناپذیر مرگ تلقی می‌شده بنابراین چندان عجیب نیست که علائم نادرست درباره آن زیاد باشد.

به گزارش اسپوتنیک، میخائیل میاسنیانکین متخصص سرطان در مصاحبه که با شبکه 5 روسیه داشت، درباره علائم نادرست سرطان برای روس‌ها توضیح داد.

به گفته این متخصص، در علوم انکولوژی مدرن مفهومی برای تشخیص بیش از حد فرآیند تومور وجود دارد. بحث در مورد تشخیص سرطان است، که پس از آن تایید نمی‌شود. یک نتیجه‌گیری اشتباه در مورد سرطان کاهی منجر به شاخص نشانگر تومور می‌شود، که به‌طور چشمگیری افزایش پیدا می‌کند.

فواید فعالیت بدنی در راستای مبارزه با سرطان - اسپوتنیک افغانستان
فواید فعالیت بدنی در راستای مبارزه با سرطان

او توضیح داد: افزایش نشانگر تومور دو یا سه برابر نشان دهنده هیچ فرآیند پاتولوژیک سرطانی نیست. این می‌تواند اغلب با فرآیندهای خوش‌خیم ارتباط داشته باشد.

وی برای اصلاح تشخیص، از شهروندان خواست تا با سایر متخصصان تماس بگیرند «گاهی اوقات آسیب‌ شناس یا پاتولوژیک می‌نویسد- شک من تومور است (مشکوک به تومور). البته که فرد نگران این تشخیص بیماری می‌شود. قوانین بسیار خوب در حال حاضر وجود دارد که می‌توانید و حتی نیاز به مراجعه کردن به داکتر دوم است.

با این حال، معمولی‌ترین سو ظن نادرست در مورد سرطان، تشخیص خود شخص است که پس از مطالعه مقالات در اینترنت، علائم را به خود می‌یابد. این داکتر روسی در اخیر گفت: اگر مشکوک هستید که سلامتی شما مشکلی دارد، باید با یک داکتر مشورت کنید.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала