Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

لیگ های ملت های اروپا؛ فرانسه انتقامش را از پرتغال گرفت

© Sputnik / Vladimir Pesnya /  مراجعه به بانک تصاویر کیلیان مباپه بازیکن تیم ملی فرانسه
کیلیان مباپه بازیکن تیم ملی فرانسه - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
در مهم ترین دیدار دیدار دور پنجم رقابت های لیگ ملت های اروپا، شب گذشته تیم ملی فوتبال فرانسه در زمین پرتغال به برتری رسید.

به گزارش اسپوتنیک، دو تیم دیشب از ساعت 12:30 به وقت کابل در ورزشگاه دالوژ شهر لیسبون به مصاف هم رفتند که در نهایت این مسابقه با برتری خفیف و یک بر صفر قهرمان جهان به کار خود پایان داد.

تک گل فرانسه را انگولو کانته در دقیقه 58 به ثمر رساند.

رونالدو فوق ستاره تیم ملی پرتغال نیز با وجود حضور ثابت در ترکیب تیمش، موفق به گلزنی نشد تا کماکان در حسرت باز کردن دروازه خروس ها باقی بماند.

به این ترتیب تیم ملی فوتبال فرانسه به نخستین تیمی تبدیل شد که پس از فینال فصل گذشته لیگ ملت های موفق به شکست پرتغال میشود. همچنین کانته دیشب نیز پس از یک سال پایش در این مسابقه به گلزنی باز شد.

در دیگر مسابقه این گروه نیز تیم فوتبال سوئد دست به کار بزرگی زد و مهمانش کرواسی را با دو گل از پیش روی برداشت.

کولوسفسکی در دقیقه 36 و دنیلسون در دقیقه 45 برای سوئد گل زدند، تک گل کرواسی نیز با گل به خودی دنیلسون در دقیقه 81 به ثمر رسید.

به این ترتیب با توجه به نتایج دیشب شاگردان دشان با این برد 13 امتیازی شدند و در صدر گروه سوم لیگ A ایستادند. پرتغال هم با 10 امتیاز به رده دوم سقوط کرد.

کرواسی با وجود شکست با 3 امتیاز در رده سوم باقی ماند و سوئد نیز نخستین سه امتیازش را کسب کرد تا برای عدم صعود به لیگ B امیدوار باشد.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала