نبنزیا چشم انداز تمدید پیمان استارت را زیر نظر بایدن ارزیابی کرد

© Sputnik / Nancy Siesel /  مراجعه به بانک تصاویر نبنزیا چشم انداز تمدید پیمان استارت را زیر نظر بایدن ارزیابی کرد
نبنزیا چشم انداز تمدید پیمان استارت را زیر نظر بایدن ارزیابی کرد - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
نماینده دایم روسیه در سازمان ملل متحد درباره تمدید پیمان استارت در دوره حکومت رئیس جمهور جدید امریکا گفت، که تمدید معاهده کاهش تسلیحات راهبردی نیاز مبرم است. 

به گزارش اسپوتنیک، واسیلی نبنزیا نماینده دایم روسیه در سازمان ملل گفت، جو بایدن نامزد حزب دموکرات، که برای انتخابات ریاست جمهوری ایالات متحده انتخاب می شود، نیاز به تمدید معاهده کاهش تسلیحات راهبردی را درک می کند.

انتخابات ریاست جمهوری در ایالات متحده امریکا به تاریخ 3 نوامبر برگزار شد، بر پایه داده های نخست و گزارش بزرگترین رسانه های امریکایی، بایدن پیروز این انتخابات است. در همین زمان، دونالد ترامپ ادعا می کند، که انتخابات هنوز به پایان نرسیده است. 

 اظهارات معاون وزیر خارجه روسیه در مورد وضعیت پیرامون استارت نو    - اسپوتنیک افغانستان
اظهارات معاون وزیر خارجه روسیه در مورد وضعیت پیرامون استارت نو

نبنزیا گفت، تغییر احتمالی دولت در واشنگتن به این معنا نیست که مسکو و طرف امریکایی نقاط خشن در مورد سلاح نخواهند داشت.
نماینده دایم روسیه در سازمان ملل گفت، که این بدان معنا نیست که اگر یک دولت دموکراتیک بیاید، همه چیز با امریکایی ها در زمینه تسلیحات و خلع سلاح بسیار روان خواهد بود.

یادآوری می کنیم، که پیمان استارت 3 بین روسیه و ایالات متحده امریکا از 5 فیبروری 2011 به اجرا در آمد. در این پیمان روی کاهش ذخیره های هسته ای دو طرف به 700 راکت بالستیک، 1550 کلاهک جنگی و 800 پرتابگر مستقر و غیر مستقر را فراهم می کرد.
امروز ، این تنها معاهده محدودیت تسلیحاتی فعال بین دو کشور است و در 5 فیبروری 2021 منقضی می شود. اگر این سند تمدید نشود، توافقی در مورد محدود کردن زرادخانه بزرگترین قدرت های هسته ای در جهان وجود نخواهد داشت.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала