Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

موراتا: آخرین پیراهنی که می پوشم ختافه خواهد بود

© Sputnik / Антон Денисов /  مراجعه به بانک تصاویر موراتا
موراتا - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
آلوارو موراتا ستاره اسپانیایی یوونتوس فاش کرد که می‌خواهد کارش را در ختافه به پایان برساند.

به گزارش اسپوتنیک؛ آلوارو موراتا مهاجم یوونتوس فاش کرد که دوست دارد به ختافه برگردد تا در این باشگاه دوران حرفه‌ای خود را پایان دهد.

این بازیکن 28 ساله قبل از این‌که در رده های جوانان در ختافه و سپس رئال مادرید منتقل شود، در اتلتیکو مادرید کار خود را شروع نمود. این مهاجم در 95 بازی برای رئال مادرید 31 گل به ثمر رساند و در 61 حضور (دو مرحله) در اتلتیکو 22 گل به ثمر رساند.

این تابستان موراتا با یک قرارداد قرضی از اتلتیکو دوباره به یوونتوس برگشت و جایی را که دوست دارد کفش‌های خود را بیاویزد اما روشن کرد.

او به "ال پارتیدازو" و رادیو مارکا از COPE گفت: "من دوست دارم آخرین پیراهنی که می پوشم ختافه باشد. من رابطه بسیار خوبی با رئیس و مردم آنجا دارم، فکر می‌کنم به لطف آنها من بازیکنی شدم که امروز هستم."

موراتا که یک سال نوجوانی را در ختافه سپری کرد در رابطه با باشگاه دوران کودکی‌اش اتلتیکو نیز صحبت کرد اما در مورد این‌که آیا دوباره برای آنها بازی خواهد کرد ابراز تردید نمود: "شما همیشه از زمان کوچکی تیم دارید و من هم از اتلتیکو هستم و خواهم بود. من می‌خواهم کاملاً واضح باشد که من از اتلتیکو سپاسگزارم. من رابطه بسیار خوبی با چولو [دیگو سیمئونه] دارم و برای او بهترین‌ها را آرزو می‌کنم، نمی‌دانم که آیا دوباره ملاقات خواهیم کرد یا خیر. نمی‌دانم آیا من دوباره پیراهن اتلتیکو را خواهم پوشید یا نه. در حال حاضر من بسیار خوب و آرام هستم اما شما هرگز نمی‌دانید."

موراتا در این فصل در هشت مسابقه برای تیم آندره آ پیرلو شش گل به ثمر رسانده و دو پاس گل داده و در حال حاضر به دلیل انجام بازی‌های ملی در ترکیب اسپانیا قراردارد.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала