سویدن: در مبارزه با کرونا شکست خودریم

© Sputnik / Vladimir Pesnya /  مراجعه به بانک تصاویر سویدن: در مبارزه با کرونا شکست خودریم
سویدن: در مبارزه با کرونا شکست خودریم - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
سویدن یگانه کشور عضو اتحادیه اروپا است که از اعمال قرنطینه در این کشور خودداری کرده است.

به گزارش اسپوتنیک به نقل از فایننشل تایمز، سویدن که در موج اول بیماری همه گیر کرونا از رفتن به قرنطینه خودداری کرد، شکست در مبارزه با کرونا را پذیرفت.

 استراتژی سویدن در مبارزه با کرونا/ الگوی برای سایر کشورها - اسپوتنیک افغانستان
استراتژی سویدن در مبارزه با کرونا/ الگوی برای سایر کشورها

خاطرنشان می شود که در حال حاضر تعداد افراد مبتلا به ویروس کرونا بستری در شفاخانه‌های سویدن، سریعترین رشد را در اروپا دارد ویک پنجم تست های کرونا در استکهلم مثبت اعلام می‌شود.
ویروس شناس سویدنی نیز شکست این کشور را درمبارزه با ویروس کرونا تایئد کرد و افزود که این کشور هشت برابر بیشتر از فنلاند و 3.5 برابر بیشتر از ناروی موارد ابتلا بالا است
سویدن تنها کشور عضو اتحادیه اروپا است از رفتن به قرنطین امتناع ورزید تا به رشد اقتصادی رو برو شود. اما طوریکه پیش بینی شده بود به میل مقامات این کشور نیست و در سه ماهه سوم کمتر از حد انتظار رشد کرد و پول این کشور در برابر یورو سقوط کرد.
مرگ و میر ناشی از ویروس کرونا در این کشور به طور قابل توجهی بالاتر از کشورهای دیگر اروپایی است. در روزهای اخیر تعداد موارد جدید به طور چشمگیری افزایش یافته است. تحلیلگران خاطرنشان می کنند با توجه به وضعیت فعلی باید در پیش بینی های اقتصادی برای سه ماهه چهارم به سمت کاهش تجدید نظر شود.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала