Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

رامی در مورد بنزما: متاسفم به نظر سخت ترین کلمه است

© AFP 2023 / Franck FifeKarim Benzema, futbolista del Real Madrid
Karim Benzema, futbolista del Real Madrid - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
رامی امیدوار است که کریم بنزما دوباره به ترکیب تیم ملی دعوت شود: "ما به شما نیاز داریم."

به گزارش اسپوتنیک؛ در مورد عدم حضور کریم بنزما در تیم ملی فرانسه صحبت‌های زیادی شده است. دیدیه دشان در پایان سال 2015 به دنبال اتهامات باج گیری توسط متیو والبوئنا هم تیمی سابق‌اش، مُهاجم رئال مادرید را کنار گذاشت. دُشان در تصمیم خود قاطعانه باقی مانده و از آن زمان کریم نماینده کشور خود نبوده است. در طول 5 سال گذشته چند نفر در مورد حمایت از مُهاجم صحبت کرده‌اند - زیدان پس از درخواست بازگشت کریم به تیم ملی پاسخ کوتاهی از دُشان دریافت کرد و اکنون، عادل رامی نظرات خود را در مورد اوضاع ارائه داده و اذعان دارد که نداشتن بنزما با فرانسه "بسیار ناامیدکننده" است.

بنزما

مدافع میانی بوآیستا مصاحبه‌ای با "له پاریسین" انجام داد مصاحبه ای که پس از شکست 2-0 فرانسه مقابل فنلند منتشر شد، بازی‌ای که کمبودهای تیم در حمله مشخص بود. نداشتن بنزما در تیم بسیار ناامیدکننده است. با گفتن این حرف من پیشنهاد نمی‌کنم مشکلی در اولیویه ژیرود وجود داشته باشد. ما به ژیرود نیز احتیاج داریم زیرا او یک گلزن است. اما اگر سازش با مربی وجود داشته باشد، دیدن بنزما که برای فرانسه بازی می‌کند عالی باشد. برای کریم مهم است که در یک تورنمنت بزرگ شرکت کنید. تمام این قسمت بسیار احمقانه بوده است. اگر به معنای عذرخواهی عمومی یا رو در رو با مربی است لطفا این کار را انجام بده کریم."

 

ژیرود

ژیرود که اکنون دومین گلزن برتر تاریخ فرانسه است، اخیراً در مورد اختلافات احتمالی بین او و بازیکن مادریدی صحبت کرده که با اظهار نظر بنزما در اوایل سال جاری دامن زده شد: "من همیشه به دلیل عدم حضور کریم بنزما مورد انتقاد قرار گرفتم، رقابت احتمالی‌که بعضی از افراد همیشه در مورد آن صحبت می‌کنند. این باعث خنده من می‌شود. من هیچ کینه‌ای ندارم. شاید اگر در کنار کریم بنزما بازی می‌کردم حرفه من حتی بهتر می‌شد اما هرگز نمی‌دانیم ".

 

حل مشکل

خواهیم دید که آیا نظرات رامی تأثیری دارد یا خیر. در حالی‌که مدتی پیش ارتباط بنزما و مربی قطع شد همانطور که این بازیکن در ماه گذشته "یونیورسو والدانو اعتراف کرد: "ناگهان مشکلی پیش آمد و من فکر کردم باید بروم و در مورد آن با مربی تیم ملی صحبت کنم. اما من هیچ وقت توضیحی دریافت نکردم. این باعث شد فکر کنم که تصمیم از بالا گرفته شده است. و این پایان آن بود. اتفاق خوب این است که به من اجازه داده بیشتر استراحت کنم و 100٪ برای رئال مادرید آماده باشم. صدمه زدن به دیدن آنها که به عنوان قهرمان جهان شناخته می‌شوند - من دوست داشتم که آنجا باشم اما من قهرمان لیگ قهرمانان شده‌ام... و بسیاری از جام‌ها. صادقانه بگویم بیشتر از اینکه به من توضیحی داده شود بیشتر ناراحت استم که قهرمانی در جام جهانی را از دست داده‌ام."

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала