Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

بیلبائو هدف جدید پوچتینو؛ مربی آرجانتینی به لالیگا می‌آید؟

© Sputnik / Владимир Песня /  مراجعه به بانک تصاویر مائوریسیو پوچتینو
مائوریسیو پوچتینو - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
مائوریسیو پوچتینو یک نامزد مدیریتی بالقوه برای رقابت‌های لالیگا روی نیمکت اتلتیک بیلبائو است.

به گزارش اسپوتنیک؛ گفته می‌شود مائوریسیو پوچتینو با اتلتیک بیلبائو که به استخدام سرمربی سابق تاتنهام هاتسپور علاقه مند است به جدال بازگشت.

تیم اسپانیایی در این فصل تنها 9 امتیاز از هشت مسابقه در لالیگا کسب کرده و پس از چند بازی ناموزون در رده چهاردهم جددل است.

این نتایج به گاریتانو مربی فعلی فشار آورده و طبق گفته فوتبال اسپانا افرادی مانند پوچتینو، ارنستو والورده سرمربی سابق بارسلونا و مارسلینو گارسیا تورال سرمربی والنسیا در تلاش برای جایگزینی او هستند.

پوچتینو یکی از ستایشگران مشهور اتلتیک بیلبائو است مارکا با استناد به او گفت که این باشگاه "احترام زیادی برای هر آنچه که آنها نشان می‌دهند ایجاد می‌کند."

مطالبات و علاقه‌های پوچتینو از سایر باشگاه‌ها می‌تواند او را به عنوان مربی جدید این باشگاه انتخاب کند.

مربی آرجانتینی یکی از اهداف جدی منچستر یونایتد است و گفته می‌شود این باشگاه برای جایگزینی اوله گونار سولسشیر به او نزدیک شده است.

اما Sportsmail مدعی‌ست که یونایتد در معرض خطر از دست دادن او است زیرا مرد آرجانتینی در هفته‌های اخیر حداقل با یک باشگاه مطرح صحبت کرده تا احتمال بازگشت به کار را داشته باشد.

پوچتینو از نوامبر سال گذشته که با وجود صعود به فینال لیگ قهرمانان اروپا در فصل قبل از سمت‌اش در تاتنهام اخراج شد، تا کنون بیکار است.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала