Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

زیدان پس از شکست باورنکردنی: هزار دلیل برای شکست داریم اما مقصر خودم هستم!

© Sputnik / Стрингер /  مراجعه به بانک تصاویر زیدان
زیدان - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
سرمربی رئال مادرید در مورد شکست سنگین شاگردانش مقابل والنسیا در مستایا صحبت کرد.

به گزارش اسپوتنیک، زیدان الدین زیدان، سرمربی رئال مادرید پس از تحقیر برابر والنسیا با رسانه‌ها صحبت کرد و خود را مقصر این شکست دانست.

سرخیو راموس و کریستیانو رونالدو Футбол. Лига Чемпионов. Матч Реал - ЦСКА - اسپوتنیک افغانستان
لالیگا؛ شکست تحقیرآمیز رئال مادرید در خانه والنسیا
مربی فرانسوی کهکشانی‌ها در ابتدای صحبت‌هایش با پذیرش تقصیر شکست گفت:«من مقصر هستم چون مربی تیم من هستم و باید راهکار پیدا کنم. در نیم ساعت آغازین خوب کار کردیم و بعد از دریافت گل تساوی، بازی عوض شد. چندین بار این اتفاق برای تیم رخ داده و از این شرایط خوشحال نیستم. توجیه یا توضیحی وجود ندارد. کورتوا گفته که باید در دفاع بهتر شویم اما خودمان هم این را می دانستیم و قطعا باید در دفاع منسجم تر شویم. والنسیا از نظر تاکتیکی بهتر از ما نبود.»
زیدان در ادامه صحبت‌هایش افزود:«نباید شکایتی وجود داشته باشد. همه بازیکنان مادرید هستند و بازی می‌کنند. ایسکو تلاش کرد و مانند همه وظیفه‌اش را خوب انجام داد. او دوید. در نهایت همه یا پیروز می‌شوند یا شکست می خورند. تنها یک مقصر وجود ندارد. به نظرم این همه اتفاق برای یک بازی خیلی زیاد بود. بررسی صحنه ها به عهده داور است و به همین خاطر وارد چنین بحث نمی شوم.»

سرمربی رئال مادرید در مورد ترکیب تیمش که:«می توان هزار دلیل پیدا کرد و هر کسی نظری دارد. دنبال توجیه نیستیم. ایسکوتلاش خود را کرد و مثل همه بازیکنان دوید. در بردها همه نقش دارند و در شکست ها نیز فقط یک نفر مقصر نیست. از ترکیب اولیه تیم پشیمان نیستم. اینها همه بازیکنان رئال هستند و مهیای بازی بودند. دلیل انتخاب شان نیز همین بود.»

رئال مادرید که به نظر می رسید شانس پیروزی برابر والنسیا باشد، برابر این تیم 4-1 مغلوب شد.

 

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала