Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

​بایرن مونیخ زمان بازگشت بازیکن تاثیرگذار خود به میادین را اعلام کرد

© Sputnik / Максим Богодвид /  مراجعه به بانک تصاویر یاشوا
یاشوا - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
باشگاه بایرن مونیخ از عمل جراحی موفقیت آمیز یوشوا کیمیش خبرداد.

به گزارش اسپوتنیک، یاشوا کیمیش در دیدار برابر دورتموند که با پیروزی بایرن مونیخ به پایان رسید مصدوم شد و نتوانست به بازی ادامه دهد.

 Bayer Leverkusen vs. Bayern München, 04.07.2020 - اسپوتنیک افغانستان
دورتموند 2 – بایرن 3؛ دوام صدرنشینی با شکست حریف مستقیم

باشگاه بایرن مونیخ از انجام عمل جراحی بر روی زانوی پای راست کیمیش خبر داد و اعلام کرد که این بازیکن در اوایل سال بعدی میلادی می‌تواند برای تیمش به میدان رود. کادر پزشکی بایرن مونیخ تاکید کرد که پیش‌بینی آن‌ها این است که کیمیش بتواند در اوایل جنوری بازی کند.

این مصدومیت در حالی برای این بازیکن به وجود آمد که در میانه میدان مالکیت توپ را از دست داد و تلاش کرد که بار دیگر آن را از ارلینگ هالند پس بگیرد. بازیکن تیم ملی آلمان به شکل ناخوشایندی به زمین افتاد و پس از دریافت درمان‌های اولیه مشخص شد که قادر به ادامه کار نیست و با کمک کادر پزشکی بایرن از زمین بازی خارج شد.

شاگردان هانسی فلیک تا دو هفته آینده دیداری در پیش نخواهد داشت چرا که بازیکنان به اردوی تیم‌های ملی رفته‌اند تا در بازی‌های پیش رو آنها را همراهی کنند. پس از آن این تیم باید با وردربرمن و لایپزیش در بوندسلیگا و سالزبورگ و اتلتیکو مادرید در لیگ قهرمانان روبرو شود.

ستاره 25 ساله و خط میانی بایرن در بازی 2 روز قبل با بورسیادورتموند در بوندس لیگا دچار مصدومیت شد و اواخر نیمه اول این دوئل بزرگ از زمین خارج شد.

 

 

 

 

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала