Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

آمار؛ اتلتیکو تیم گل‌زن با دروازه کاملا بسته

© Sputnik / Рамиль Ситдиков /  مراجعه به بانک تصاویر باشگاه فوتبال اتلتیکو مادرید Spain Soccer Champions League Atletico - Lokomotiv
باشگاه فوتبال اتلتیکو مادرید  Spain Soccer Champions League Atletico - Lokomotiv - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
این فصل تیم فوتبال اتلتیکومادرید توانسته بیشترین گل‌زده را داشته باشد اما تنها دو گل دریافت کرده که آمار بهتری از این تیم را به نمایش می‌گذارد.

به گزارش اسپوتنیک؛ دیگو سیمئونه پیش از بازی اتلتیکو مادرید در لیگ قهرمانان اروپا در خارج از خانه در زمین لوکوموتیو مسکو صحبت کرد و در مورد معنای ورود لوئیز سوارز در تابستان برای باشگاه مادریدی صحبت کرد.

سمیئونه به رسانه‌ها گفت که ستاره اروگوئه‌ای باید در محوطه جریمه به خوبی تأمین شود و به همین ترتیب راه‌راه پوشان مادریدی ذهنیت حمله‌ای کمی متفاوت را در پیش گرفته است.

اتلتی اغلب به عنوان یک تیم کم گُل برچسب زده می‌شود و این حقیقت بیرحمانه سیمئونه بود. امسال اما آنها ثابت کرده‌اند که می‌توانند گل بزنند و پیروزی 4-0 مقابل کادیز در روز شنبه آخرین مثال در این مورد بود.

سوارز در حال حاضر 5 گل در فصل 2020/21 به ثمر رسانده است، در حالی‌که اتلتیکو مادرید در حال حاضر 8 گلزن مختلف در قالب ژائو فلیکس، دیگو کوستا، آنخل کوره‌آ، مارکوس یورنته، یانیک کاراسکو، لوکاس توریرا، خوزه ماریا خیمنز و سوارز دارد.

آنها در 10 مسابقه اول این فصل خود 21 گل به ثمر رسانده‌اند که هفت گل در لالیگا سانتاندر و سه گل در لیگ قهرمانان اروپا به ثمر رسیده است. این چهارمین شروع خوب در یک فصل از دوره سیمئونه است. (از زمان شروع اولین فصل کامل مربی در فصل 2012/13)

این تیم 23 گل در فصل 2016/17 و 2013/14 و 26 در فصل 2012/13 شمارش امسال تنها پیشی گرفته است. در این میان، میانگین گل در این مرحله از یک فصل 18.1 است.

سال گل‌ها و سال یا سه گانه

از این تعداد گل زده تاکنون 16 گل از ژائو فلیکس، سوارز و یورنته به ثمر رسیده که 76.19 درصد از کل تولید را به خود اختصاص داده است.

بازی در سه قسمت ابتدایی موضوع مشترک بهترین فصل‌های گلزنی اتلتی است. به عنوان مثال در فصل 2016/17 شش گل گریزمان، 4 گل کاراسکو و سه گل کوین گامیرو به 13 حمله اضافه شده است. در فصل 2013/14 وقتی آنها عنوان قهرمانی را بدست آوردند 8 كاستا، 3 گل دیوید ویا و 3 گل رائول گارسیا به 14 رسید. سپس کارآمدترین سه گانه زمانی بود كه رادامل فالكائو 11، كاستا دو و سه رائول گارسیا 16 گل ارزش داشتند.

 

گل‌های لالیگا

حتی اگر اتلتیکو مادرید در این فصل از لالیگا سانتاندر تاکنون دو بازی کمتر از اکثر تیم‌ها انجام داده باشد، آنها با تعداد 17 گل در لیگ دومین تیم گل‌زن هستند. پیروزی بزرگ مقابل گرانادا و کادیز در این امر سهیم بوده است.

در انتهای دیگر تیم مادریدی در دفاع ثابت باقی مانده و در این فصل لالیگا سانتاندر تنها دو گل دریافت کرده است.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала