Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

بازی های ملی کابوس کومان است

© AP Photo / Peter MorrisonRonald Koeman, entrenador de la selección holandesa (foto de archivo)
Ronald Koeman, entrenador de la selección holandesa (foto de archivo) - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
بدون شک شروع رقابت های ملی در اوایل هر ماه میلادی، مربیان زیادی را نگران و ناراحت میکند، اما اوضاع برای سرمربی بارسا از لحاظ فنی خیلی سخت میشود.

به گزارش اسپوتنیک، با نزدیک شدن دوباره به فیفا دی و بازی های ملی کابوس رونالد کومان سرمربی تیم فوتبال بارسا هم آغاز میشود، زیرا به نظر میرسد از میان مربیان باشگاهی تیم او بیشترین نماینده را در تیم های ملی دارد.

بازی های ملی در ماه نوامبر از تاریخ 11 آغاز میشود و تا 19 ادامه خواهد داشت.

با این حال با آغاز فیفا دی ماه نوامبر، کومان سرمربی بارسا از تیم اول و اصلی اش فقط 10 بازیکن را در اختیار دارد.

در مجموع طبق گزارش روزنامه آ اس 11 بازیکن تیم اصلی و اول بارسا از فردا برای شرکت در تمرینات و مسابقات تیم های ملی شان اردوی بارسا را ترک خواهند کرد.

البته دراین میان بازیکنانی مثل فاتی، ترشتگن، کوتینیو و آرائوخو هم بودند که مصدومیت باعث شد آنها نتوانند پیراهن تیم های ملی کشورشان را برتن کنند.

طبق این گزارش، این 11 بازیکن در ده روز آینده سه بازی ملی پیش رو دارند که یکی از آنها تدارکاتی است و دیگری در رقابت های لیگ ملت های اروپا و همچنین انتخابی جام جهانی در قاره آمریکا خواهد بود.

با این حال کومان از پنجشنبه 19 نوامبر میتواند بازیکنانش را در اختیار داشته باشد. مشکل بعدی این است که این بازیکنان بعد از بازگشت از کشورشان دوباره باید تست کرونا بدهد و اگر مشکلی نداشته باشند، روز جمعه در محل تمرین بارسا حاضر شوند.

 

 

 

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала