Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

ستین فقط بهانه میکند

عضو شوید
ریوالدو مهاجم برزیلی سابق تیم بارسلونا به بیان نظراتش در مورد انتقادات ستین از مسی و درباره شرایط فعلی این تیم پرداخت.

به گزارش اسپوتنیک، چندی پیش کیکه ستین در یک گفت و گو از سختی های مدیریت مسی در تیم بارسلونا سخن گفت و مصاحبه‌ای جنجالی در این خصوص انجام داد. حالا ریوالدو، بازیکن افسانه‌ای تیم بارسلونا در مقام پاسخ برآمده. ریوالدو می‌گوید ستین به دنبال بهانه ای برای توجیه شکست 8-2 مقابل بایرن مونیخ است.

ریوالدو در جدیدترین گفت و گوی خود گفته: "با در نظر داشتن موقعیت در باشگاه، مسی باید به خودش اجازه دهد تا مکالمه‌ای مشخص با مربیان یا هیئت مدیره داشته باشد اما فکر نمی‌کنم او کاری کرده که باعث آزار یا آسیب مربی یا باشکاه بارسلونا شود. حتی اکر تصور کنیم ستین راست می‌گوید که البته من شک دارم، او باید زودتر اقدام انجام می‌داد و به  هیئت مدیره اعلام می‌کرد از شرایط راضی نیست. اگر نیاز بود و آن‌ها به صحبت‌های ستین گوش نمی‌کردند او باید استعفا می‌داد. اعتقاد دارم که ستین در بیان این مسئله اشتباه کرده است.

​ریوالدو در ادامه گفت: "دیدار مقابل دیناموکیف؟ اگر ترشتگن در بازی حضور نداشت بارسلونا احتمالا برنده نمی‌شد. قانع شدم که او می تواند یک کاپیتان عالی شود. زمان که مسی، پیکه و بوسکتس بروند او می‌تواند این نقش را بدون هیچ مشکلی ایفا کند. به خاطر تجربه و همچنین به خاطر پست بازی که می‌تواند تمام زمین را رصد کند. گریزمان؟ نظری خواندم مبنی بر انکه او هم مانند کوتینیو باید به فکر  حضوری قرضی در یک تیم دیگر باشد اما موافق نیستم. او تنها با حضور در زمین احترام برای خود کسب می‌کند. بارسلونا به بهترین‌ها احتیاج دارد و گریزمان یکی از آن‌ها است. او تنها به به اعتماد به نفس نیاز دارد."

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала