گرتاتونبرگ از ترامپ قصد گرفت؛ خونسرد باش دونالد!

© REUTERS / Rick Wilkingگرتاتونبرگ از ترامپ قصد گرفت؛ خونسرد باش دونالد!
گرتاتونبرگ از ترامپ قصد گرفت؛ خونسرد باش دونالد! - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
فعال محیط زیست سویدنی به خواست ترامپ مبنی براینکه شمارش آرا متوقف شود، واکنش نشان داد.

به گزارش اسپوتنیک، دونالد ترامپ رئیس جمهور و نامزد ریاست ایالات متحده امریکا روز گذشته در برگه توییتر خود خواهان متوقف شدن شمارش آرا شد.
ترامپ در توییتر نوشت: "شمارش را متوقف کنید."
ازسویی هم ترامپ در اوایل سال جاری پاسخ به سوال روزنامه نگار در مورد اینکه آیا او با گرتاتونبرگ، فعال 17 ساله مدافع محیط زیست آشنا است، گفت: "در واقع ، من چیزی در مورد او نمی دانم، او همیشه بسیار خشمگین است".
پس از آن ترامپ در پیامی توییتری نوشت: «خیلی مسخره است. گرتا باید یاد بگیرد که چگونه خشم خود را مدیریت کند، سپس با یک دوست به دیدن یک فیلم خوب قدیمی برود. استراحت کن گرتا، استراحت.»
اما امروز روزش رسید تا گرتاتونبرگ از ترامپ قصد بگیرد و کلماتی که رئیس جمهور امریکا به این دختر گفته بود را به خود وی تکرار کند.
گرتاتونبرگ پس از آنکه ترامپ خواهان متوقف شدن شمارش آرا شد، در حساب توییتر نوشت: " چه مسخره! دونالد باید روی مهار خشم خود کار کند؛ بعد هم با یک دوستش به تماشای یک فیلم قدیمی برود. خونسرد باش، دونالدT خونسرد."


توییت مدافع محیط زیست تاکنون بیش از یک میلیون لایک و بیش از 300 بار بازتوییت شده است.

یادآوری می کنیم که مجله آمریکایی «تایم» این نوجوان 17 ساله را به دلیل رهبری جنبش جهانی علیه تغییرات آب و هوایی، به عنوان شخصیت سال 2019 میلادی انتخاب کرده است، روی جلد خود در کنار انتشار تصویری از او نوشت: «نیروی جوانی».

 

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала