Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

دنی آلوز: مدیران بارسا جرات نداشتند من را برگردانند!

© Sputnik / Антон Денисов /  مراجعه به بانک تصاویر دنی آلوز ستاره برزیلی فوتبال
دنی آلوز ستاره برزیلی فوتبال - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
ستاره برازیلی سابق بارسلونا در تازه‌ترین مصاحبه‌اش مدعی شد که که پس از دوران حضورش در یوونتوس پیشنهاد بازگشت به بارسلونا را مطرح کرده اما این باشگاه جرات خرید دوباره او را نداشته است.

به گزارش اسپوتنیک، دنی آلوز در میان سال‌های 2008 و 2016، 391 بار با پیراهن بارسلونا به میدان رفته است. مدافع کارکشته و سابق آبی‌اناری‌ها در این مدت 21 گل به ثمر رسانده و 101 پاس گل نیز ارسال کند.

Neymar-Dani Alves - اسپوتنیک افغانستان
تلاش آلوز برای بازگشت به فوتبال اروپا
او در تازه‌ترین مصاحبه‌اش از مدیران پشین باشگاه بارسلونا گله‌گذاری کرده است. آلوز در این مصاحبه گفت:«من پیشنهاد بازگشت به بارسا را مطرح کردم. من به یووه رفتم تا ثابت کنم که هنوز در سطح خوبی قرار دارم. می‌خواستم به بارسا برگردم و آنها به من نیاز داشتند اما جرات این را نداشتند که تایید کنند درباره من اشتباه کردند. اگر به شکلی که فکر می‌کردم شایسته من است با من رفتار کرده بودند امروز هنوز در حال بازی برای بارسا بودم. من عاشق این باشگاه هستم.»

ستاره برزیلی به بارسا کمک کرد که 23 جام شامل 6 قهرمانی لالیگا و سه قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا به دست آورد. او با این آمار خودش را به عنوان یکی از بهترین مدافعان راست جهان مطرح کرد. آلوز در سال 2016 به عنوان بازیکن آزاد نیوکمپ را ترک کرد و با قراردادی دو ساله به یوونتوس پیوست. او در تابستان 2017 با توافق دوطرفه قراردادش را فسخ کرده و به پاری‌سن‌جرمن رفت و در حال حاضر نیز در سائو پائولو توپ می‌زند.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала