Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

پیکه: عجیب نیست که بارسلونا را مدعی قهرمانی اروپا ندانند

© REUTERS / Juan MedinaGerard Piqué, futbolista español
Gerard Piqué, futbolista español - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
جرارد پیکه استعفای رییس باشگاه بارسلونا را خبر خوبی می‌داند و اعلام کرد باشگاه به این تغییر نیاز داشت.

به گزارش اسپوتنیک، بارسلونا شب گذشته در لیگ قهرمانان اروپا 2 بر یک دیناموکیف را شکست داد. جرارد پیکه که زننده گل دوم بارسلونا تیمش بود، پس از پایان این دیدار در پیوند به شرایط باشگاه صحبت کرد.

Игрок ФК Барселона Лионель Месси после матча против Наполи в Испании  - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
بارسلونا 2 – دینامو کی‌یف 1؛ برد دشوار در شب گلزنی دوباره‌ی مسی
مدافع بارسلونا در ابتدای سخن در مورد روند بازی و برد دشوار شب گذشته گفت:«آغاز خوبی داشتیم .در همان ابتدا می توانستیم 2 یا 3 گل بزنیم. در ادامه اوضاع پیچیده شد. آن ها بر ما تسلط پیدا کردند و کنترل بازی را تحت فشار از دست دادیم. خوب پرس نکردیم و جایگیری های خوبی هم نداشتیم. درست است که رقیب ما غایبان زیادی داشت اما در لیگ قهرمان همه تیم ها همه رقبا با کیفیت هستند.»
پیکه در ادامه افزود:«به تلاش ادامه می دهیم و در لالیگا باید شرایط را عوض کنیم. گلی که زدم به تیم ارامش داد. به خاطر دارم که اولین گلم در چمپیونزلیگ هم مقابل دینامو بود. طبیعی است که ما را مدعی قهرمانی چمپیونزلیگ ندانند اما به تلاش ادامه می دهیم. تیم خوبی داریم و بالاخره نتایج مناسبی خواهیم گرفت. بخش زیادی از فصل مانده است. سال آسانی نیست اما نتایج مناسبی کسب خواهیم کرد

مدافع کهنه‌کار آبی‌اناری‌ها در پایان در مورد وضعیت بارسلونا و استعفای جوزپ ماریا بارتومئو گفت:«هیئت مدیره جدید روی کار آمده و در ماه های آینده همه چیز تغییر خواهد کرد. در باشگاهی نظیر بارسا هرگز سال مناسبی برای تحول وجود ندارد. انتخابات در راه خواهد بود و در ماه های آینده تغییراتی را شاهد خواهیم بود. سال اسانی نیست اما در زندگی همیشه تغییرات وجود دارند.»

 

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала