Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

رئال 3 – اینتر 2؛ پایان طلسم شوم در شب صدتایی شدن کاپیتان

© REUTERS / Vincent WestSergio Ramos, el futbolista de Real Madrid
Sergio Ramos, el futbolista de Real Madrid - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
رئال مادرید موفق شد در ورزشگاه آلفردو دی‌استفانو، اینترمیلان را شکست دهد و نخستین پیروزی خود را در فصل جدید رقابت‌های لیگ قهرمانان اروپا کسب کند.

به گزارش اسپوتنیک، در سومین هفته از دور گروهی لیگ قهرمانان اروپا، رئال مادرید در ورزشگاه آلفردو دی‌استفانو میزبان اینترمیلان ایتالیا بود و این تیم را  نتیجه 2-3 شکست داد و نخستین پیروزی خود را در فصل جدید این رقابت‌ها کسب کرد.

رئال در این دیدار بازی را بهتری آغاز کرد و در دقیقه 25 توسط کریم بنزما و روی اشتباه فاحش بازیکنان اینتر به گُل نخست دست یافت.

در دقیقه 33 راموس گُل دوم رئال مادرید را به ثمر رساند و نتیجه را دو برابر کرد. این گُل راموس صدمین گُل او با پیراهن رئال مادرید نیز بود و خودش را در 100 تایی کرد.

دو دقیقه بعد، لاوتارو مارتینز یکی از گُل‌های خورده را جبران کرد و دو تیم با نتیجه 1-2 راهی رختکن شدند.

اینترمیلان در نیمه دوم برای جبران نتیجه تلاش زیادی کرد و تلاش‌های این تیم در دقیقه 68 نتیجه داد و پرسیچ روی همکاری عالی با لاوتارو مارتینز موفق شد بازی را مساوی کند.

زیدان اما دست به تعویض‌ زد و دو بازیکن جوان و برازیلی را در دو سمت خط حمله جا به جا کرد.

تعویض‌ها زیدان طلایی بود و رودریگو روی همکاری خوب با دو بازیکن دیگر خط حمله بنزما و وینیسیوس موفق شد در دقیقه 80 گُل برتری را به ثمر برساند.

در ادامه توپی از خط دروازه‌ها عبور نکرد و رئال با نتیجه 2-3 موفق به شکست اینترمیلان شد و اجازه نداد تا عدم پیروزی‌های شان در بازی‌های خانگی به 4 بازی برسد و به این طلسم شوم پایان داد.

با این پیروزی رئال مادرید 4 امتیازی شد و پس از مونشن گلاباخ 5 امتیازی و شاختار 4 امتیازی به دلیل تفاضل گُل کمتر در رده سوم گروه B قرار گرفت و اینترمیلان نیز با 2 امتیاز در قعر جدول گروه قرار گرفت.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала