Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

کارهای فیرمینو برای لیورپول بر همگان مشخص است

© REUTERS / Phil NobleМатч между футбольными командами "Ливерпуль" и "Саутгемптон"
Матч между футбольными командами Ливерпуль и Саутгемптон - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
آلیسون دروازه‌بان برزیلی لیورپول به حمایت از هم‌تیمی باشگاهی و ملی خود روبرتو فیرمینو پرداخت.

به گزارش اسپوتنیک، آلیسون پس از قدرتنمایی دیگو ژوتا در ترکیب لیورپول در جریان پیروزی  0 - 5 برابر آتالانتا در لیگ قهرمانان به حمایت از روبرتو فیرمینو پرداخت. 

قهرمان فصل گذشته لیگ برتر به لطف هت تریک ژوتا و دو گل از محمد صلاح و سادیو مانه موفق شد رکورد 100% پیروزی خود در مسابقات لیگ قهرمانان اروپا را حفظ کند و این یعنی شاگردان کلوپ حالا در 5 بازی آخر خود در تمامی مسابقات پیروز از زمین خارج شدند.

ژوتا که تابستان امسال از ولوز به لیورپول ملحق شد توانست در 10 بازی ابتدایی با پیراهن این تیم 7 گل به ثمر برساند و عملکرد درخشان او فشاری جدی را بر روبرتو فیرمینو وارد کرده و جایگاه او در تیم کلوپ را با خطر مواجه کرده است.

​آلیسون پس از بازی در گفتگو با اسپورته اینتراتیوو به تمجید از عملکرد ژوتا پرداخت اما تاکید کرد که فیرمینو همچنان بازیکنی کلیدی در روند رو به رشد لیورپول است. او گفت: " ژوتا بسیار سختکوش، با استعداد و متواضع است. او آمده تا به ما کمک کند و ثابت کرده که تیم ما به یک بازیکن متکی نیست. ما تیمی قدرتمند داریم. نیازی نیست که درباره اهمیت فیرمینو حرفی بزنم چون تمام کارهایی که او برای باشگاه انجام داده مشخص است. او بسیار حامی است و برای تیم کار می‌کند. ما به نهایت توان همه نیاز داریم تا بتوانیم به اهدافمان دست پیدا کنیم. "

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала