Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

سرپرست ریاست بارسلونا: مسی باید در بارسا بماند ولی نه به هر قیمتی

© AFP 2023 / JOSEP LAGOبارسلونا
بارسلونا - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
نامزد ریاست باشگاه بارسلونا می‌گوید برای کاهش دستمزد‌ها به دلیل همه گیری ویروس کرونا با مسی همانند سایر بازیکن‌ها برخورد می‌شود.

به گزارش اسپوتنیک، نامزد ریاست باشگاه بارسلونا می‌گوید او اگر در انتخابات پیروز شده و ریاست باشگاه را به عهده بگیرد همه چیز را فدای نگه داشتن لیونل مسی در بلوگرانا نخواهد کرد.

بارسلونا - اسپوتنیک افغانستان
مشخص شدن زمان احتمالی انتخابات ریاست باشگاه بارسلونا
کارلس توسکتس، سرپرست موقت باشگاه بارسلونا اظهار داشت:«کاهش قرارداد‌ های بازیکنان و اقداماتی از این دست به دلیل خسارات مالی باشگاه در طی همه گیری ویروس کرونا ضروری بوده است. در حال حاضر مذاکرات با بازیکنان برای اصلاح قرارداد هایشان ادامه دارد.»
توسکتس در ادامه اظهار داشت:«ما قصد داریم این مشکل را حل کنیم، در مورد لیونل مسی وارد جزئیات نمی‌شوم او هم مانند سایر بازیکنان ابتدا باید مذاکرات را با او به پایان برسانیم و برخورد ویژه ای با مسی نخواهیم داشت، اما آنچه مشخص است مسی تمایل دارد قرارداد خود را کاهش دهد.»

گفته می‌شود انتخابات ریاست باشگاه در هفته دوم ماه ژانویه برگزار می‌شود و پره ریه‌را نامزدی خود را در این انتخابات رسماً اعلام کرده است. آینده مسی همچنان یکی از مهمترین مسائل باشگاه بارسلونا است و می‌تواند تاثیری تعیین کننده در این انتخابات داشته باشد.

 

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала