Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

سرمربی بارسا: مدیریت مسی دشوار نیست، از کار کردن با لئو لذت می‌برم

© AP Photo / Petr David JosekНидерландский футболист и футбольный тренер Рональд Куман
Нидерландский футболист и футбольный тренер Рональд Куман - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
رونالد کومان سرمربی هالندی بارسلونا در نشست خبری قبل از دیدار با دیناموکیف اظهار داشت که برخلاف ستین از کار کردن با لیونل مسی لذت می‌برد.

به گزارش اسپوتنیک، بارسلونا در رقابت‌های لیگ قهرمانان اروپا نتایج خوبی در این فصل کسب کرده و دو پیروزی برابر فرنس واروش و یوونتوس در کارنامه دارد.

باشگاه بارسلونا - اسپوتنیک افغانستان
تعویق 6 ماهه در جذب دو ستاره مورد نظر کومان

این تیم برای تداوم روند خوبش در این رقابت‌ها، فردا شب در ورزشگاه نیوکمپ به مصاف دیناموکیف خواهد رفت و در صورت پیروزی می‌تواند با 9 امتیاز همچنان صدرنشین گروه G، بماند.

رونالد کومان سرمربی بارسلونا در نشست خبری قبل از برگزاری این دیدار حاضر شد و در مورد شرایط تیمش و بازی فردا که احتمال لغو آن به دلیل ابتلأ بازیکنان دینماموکیف به ویروس کرونا بالا است، صحبت کرد.

او در مورد دیدار فردا شب گفت:" از آخرین وضعیت تیم حریف آگاهی ندارم اما می‌دانم که بازیکنان آن‌ها به ویروس کرونا مبتلا شده اند و آزمایش جدید نیز از آن‌ها گرفته شده است. منتظر نتیجه آخرین آزمایش هستم و امیدوارم این دیدار برگزار شود".

کومان در مورد اظهارات آخر کیکه ستین نیز صحبت کرد و مدعی شد که نظر هرکسی برایش محترم است اما از کار کردن با مسی لذت می‌برد.

سرمربی بارسا گفت:" از دید من لئو بهترین بازیکن جهان است. هر روز جاه‌طلبی و شخصیت او را در تمرینات می‌بینم. مدیریت مسی کار دشواری نیست. او کاپیتان تیم است و هر هفته با او درباره عملکرد تیم در زمین و رختکن صحبت می‌کنم. من رابطه خوبی با مسی دارم. هر مربی متفاوت از دیگر مربیان است، اما من با تمام احترامی که برای کیکه ستین قائل هستم، باید بگویم با نظر او موافق نیستم".

کومان در ادامه در مورد تراشتگن نیز صحبت کرد و وضعیت او را خوب توصیف کرد.

او گفت:" تراشتگن در وضعیت خوبی است. فردا پس از تمرینات درباره استفاده از او تصمیم‌‌گیری خواهیم کرد. او یک هفته است که به تمرینات گروهی اضافه شده و در صورتی که آماده باشد، همانند سایر بازیکنان شانس دارد تا در ترکیب قرار گیرد".
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала