Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

ابتلأ مدافع ملی‌پوش بایرن به کرونا در آستانه دیدار با دورتموند

© REUTERS / POOL Bayer Leverkusen vs. Bayern München, 04.07.2020
 Bayer Leverkusen vs. Bayern München, 04.07.2020 - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
باشگاه بایرن مونیخ با نشر اعلامیۀ از ابتلأ نیکلاس زوله به ویروس کرونا خبر داد و مدعی شد که این بازیکن دیدار برابر دورتموند را از دست خواهد داد.

به گزارش اسپوتنیک، آمار مبتلایان به ویروس کرونا، هر روز در آلمان در حال افزایش است و دولت این کشور با وضع محدودیت‌های سعی دارند تا از گسترش بیشتر این ویروس جلوگیری کند.

این ویروس به اردوی تمرینی بایرن نیز رخنه کرده و پس از گنابری، نیکلاس زوله نیز به ویروس کرونا مبتلا شده است.

باشگاه بایرن ساعتی قبل با انتشار بیانیۀ این خبر را تایید کرد و مدعی شد که این بازیکن دیدار برابر دورتموند را از دست خواهد داد.

در بیانیه رسمی منتشر شده از سوی این باشگاه آمده: " نیکلاس زوله با تست مثبت کرونا روبرو شده است. مدافع 25 ساله بایرن مونیخ در حال حاضر خودش را در خانه قرنطینه کرده و در شرایط مناسبی قرار دارد ".

بایرن مونیخ در سومین دیدار مرحله گروهی لیگ قهرمانان سه شنبه  باید به مصاف ردبول سالزبورگ برود. زوله نمی‌تواند در این دیدار تیمش را همراهی کند و به احتمال بسیار زیاد دیدار برابر بورسیا دورتموند در بوندسلیگا که روز شنبه برگزار خواهد شد را نیز از دست خواهد داد. دیدارهای باشگاهی پس از این بازی به دلیل برگزاری بازی‌های ملی تعطیل خواهند شد و این به بایرن فرصت خواهد داد تا با قدرت بیشتری به مسابقات برگردد. 

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала