حمله هکرها به شرکت هندی که واکسین ضد کرونا "اسپوتنیک – V" را آزمایش می‌کرد

© Photo / Russian Direct Investment Fundحمله هکرها به شرکت هندی که واکسین ضد کرونا "اسپوتنیک – V" را آزمایش می‌کرد
حمله هکرها به شرکت هندی که واکسین ضد کرونا اسپوتنیک – V را آزمایش می‌کرد - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
بر کمپیوترهای شرکت دواسازی هندی که آزمایش واکسین روسی ضد ویروس کرونا "اسپوتنیک – V" را انجام می‌دهد، تلاش برای انجام حمله سایبری صورت گرفته است.

به گزارش اسپوتنیک به نقل از خبرنامه نشرشده توسط شرکت دواسازی هندی Dr Reddy's Laboratories آمده است: "به تاریخ ۲۲ اکتوبر سال ۲۰۲۰ ما با حادثه امنیت اطلاعاتی مواجه شدیم. این یک حمله با هدف باج‌گیری بود. ما بلافاصله از متخصصان بیرونی امنیت سایبری کمک خواستیم و وضعیت را اصلاح نموده و همچنان تحقیقات درمورد این حادثه را آغاز کردیم".

 واکسین اسپوتنیک وی روسی به سازمان بهداشت جهانی برای ثبت فرستاده شد - اسپوتنیک افغانستان
 واکسین اسپوتنیک وی روسی به سازمان بهداشت جهانی برای ثبت فرستاده شد

گفته می‌شود که تحقیقات نشان داده است که در نتیجه این حمله به اطلاعات شخصی که در سیستم‌های این شرکت نگهداری می‌شد، آسیب نرسیده است.

این تلاش برای حمله سایبری در حالی صورت می‌گیرد که حدود یک هفته قبل کنترولر عمومی ادویه‌جات در هند به شرکت مذکور جواز انجام دومین و سومین بخش تحقیقات بالینی واکسین روسی ضد کرونا "اسپوتنیک – V" را در هند، صادر کرد.

قابل ذکر است که وزارت صحت روسیه به تاریخ ۱۱ اگست نخستین واکسین در جهان بر ضد کرونا را تحت نام "اسپوتنیک V" ثبت کرد. این واکسین توسط مرکز ملی تحقیقاتی پاندمی و میکروبیولوژی گامالی و بنیاد روسی سرمایه‌گذاری‌های مستقیم ساخته شده است. بنیاد روسی سرمایه‌گذاری‌های مستقیم با شرکایش ۴ میلیارد روبل را برای تولید واکسین بر ضد ویروس کرونا در روسیه را سرمایه‌گذاری کرده است.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала