Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

کاپیتان سابق آرجانتین: مسی در بارسلونا راحت نیست

© AFP 2023 / Josep LagoИгрок ФК "Барселона" Лионель Месси во время получения травмы
Игрок ФК Барселона Лионель Месси во время получения травмы  - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
خوان سباستین ورون بازیکن سابق تیم ملی آرجانتین به رسانه‌ها گفته است که مسی در بارسلونا راحت نیست.

به گزارش اسپوتنیک، قبل از آغاز فصل جاری، لئو مسی با ارسال فاکسی به باشگاه بارسلونا اعلام کرد که خواهان جدایی از این باشگاه است، اما مدیران این تیم اجازه جدایی به این بازیکن ندادند و ستاره آرجانتینی مجبور شد در این باشگاه بماند.

Бывший аргентинский футболист Диего Армандо Марадона держит майку футбольного клуба Fujairah FC со своим именем - اسپوتنیک افغانستان
مارادونا: مسی و رونالدو دست‌نیافتنی هستند

با وجود ماندن مسی در بارسلونا، برخی رسانه‌ها مدعی اند که او در این تیم راضی نیست و آمار و طرز برخورد او مهر تایید به نارضایتی او می‌گذارد.

خوان سباستین ورون بازیکن سابق تیم ملی آرجانتین و باشگاه منچستر یونایتد، چلسی و لاتزیو در گفت‌و گویی این موضوع را تایید کرد و مدعی شد که واقعاً مسی در بارسا راضی نیست.

او به نشریه اوله آرجانتین گفت:" برای من به اندازه کافی شفاف به نظر می‌رسد که باشگاه نمی‌تواند مسی را با حضور هم‌تیمی‌ها قانع کند. مخصوصا با تشکیلاتی که دارند و به عنوان یک تیم این مسئله رخ نمی‌دهد. این مسئله در تضاد با خود مسی است. او بازیکنی است که همیشه سعی داشته تا رقابت کند و در نقطه اوج بماند. من در وجود او ناراحتی خیلی زیادی بابت بازی در یک تیم در حال انتقال می‌بینم".

این در حالی‌ست که مسی هنوز با مدیران این تیم صحبتی ندارد و از شخص رییس باشگاه شاکی است.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала