Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

راموس بهترین دفاع وسط فوتبال جهان

© REUTERS / JUAN MEDINAПолуфинал ЛЧ "Реал Мадрид" - Бавария Мюнхен"
Полуфинал ЛЧ Реал Мадрид - Бавария Мюнхен  - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
نشریه اسپانیایی «مارکا» در گزارشی مدعی شد ستاره اسپانیایی رئال مادرید می‌تواند عنوان مدافع وسط تاریخ فوتبال را از آن خود کند.

به گزارش اسپوتنیک، فرانس فوتبال امسال قرار است تیم رویایی را انتخاب کند و برترین ها را کنار هم قرار دهد. اتفاقی که با حضور بسیاری از ستارگان رخ داده و راموس هم در میان برترین مدافعان قرار گرفته است.

Real Madrid's French coach Zinedine Zidane attends a press conference at Wembley Stadium, in north London, on October 31, 2017 - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
زیدان: راموس رهبر تیم ماست، میتوانستیم گل های بیشتری به بارسا بزنیم

رقبای راموس برای حضور در تیم رویایی فرانس فوتبال باره‌سی، بکن باوئر، کاناوارو، دزایی، کومان، بابی مور، پاسارلا، ماتیاس سامر و شیره‌آ هستند. برنده طبق نظرات کارشناسان و آرای سایت فرانس فوتبال انتخاب می‌شود اما علاوه بر تیم رویایی، فرانس فوتبال یک نظر سنجی درباره راموس روی سایت خود گذشته است.

این نشریه پس از بازی خوب راموس در ال کلاسیکو سوال جدیدی از مخاطبانش مبنی بر اینکه آیا راموس بهترین مدافع تاریخ است پرسیده که نتیجه این نظرسنجی جالب از آب درآمده زیرا بیش از ۶۰ درصد مخاطبین به این سوال پاسخ بله داده‌اند. این رسانه درباره راموس تنها کیفیت فردی او را گوشزد نمی‌کند و نقش رهبری و تاثیرگذاری‌اش را بررسی کرده.

این نشریه در سایت خود نوشته:«چیزی که در رابطه با راموس پیش چشم‌ها می‌آید این است که هیچ مدافعی به اندازه راموس در هیچ تیمی تاثیرگذار نبوده است.»

گفتنی است نتیجه نهایی تیم رویایی سال در ماه دسامبر مشخص خواهد شد.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала