Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

وار به رئال کمک کرد، اما بارسا در ادامه شایستگی بازگشت را نداشت

© REUTERS / Manu Fernandez / Pool via REUTERSКапитан "Барселоны" Лионель Месси в четвертьфинальном матче Лиги чемпионов УЕФА против "Баварии" (14 августа 2020). Лиссабон
Капитан Барселоны Лионель Месси в четвертьфинальном матче Лиги чемпионов УЕФА против Баварии (14 августа 2020). Лиссабон  - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
روزنامه اسپورت منبع نزدیک به باشگاه بارسلونا با وجود انتقاد از عملکرد داوری و پنالتی که برای رئال گرفته شد، معتقد است بارسا نتوانست به بارسا برگردد و نتیجه را عوض کند.

به گزارش اسپوتنیک، شب گذشته تیم فوتبال بارسلونا در خانه مسابقه را در نخستین الکلاسیکوی فصل با حساب 3 بر 1 به رئال مادرید واگذار کرد تا به شکلی بحران از مادرید به این تیم واگذار شود.

از صبح امروز مطبوعات کاتالانی به شدت از عملکرد داوری در مسابقه دیشب اعتراض کردند و تصامیم وار و اعلام پنالتی به روی راموس را مهم ترین دلیل شکست این تیم برابر تیم زیدان قلمداد کرده اند.

اما روزنامه سپورت که در یکی از گزارش هایش بر علیه رئال از تیتر واردرید استفاده کرد، در گزارشی انتقادی نوشته است که بارسا پس از پنالتی و گل دوم رئال، سی دقیقه فرصت داشت اما نتوانست به بازی برگردد.

در این گزارش آمده است که سکوت کلاسیک مسابقه دیشب، بارسا را لال کرد. با وجودی که وار یک بار دیگر به رئال برای پیروزی کمک کرد، اما اما بارسایی ها نتوانستند در دیداری مهم برای آرام کردن بحران مدیریتی باشگاه به برتری برسند تا جنجال بارتومئو را چند برابر کنند.

در این گزارش به صحنه جنجالی خطا به روی راموس و پنالتی به سود رئال اشاره شده و حق را به خاطر اظهاراتش پس از بازی به کومان سرمربی بارسا داده است.

در بخش مهم دیگر این گزارش آمده است: VAR دوباره به مادرید کمک کرد، اما باید این را نیز تشخیص داد که سی دقیقه دیگر به بازی باقی مانده بود و بارسا برای چرخاندن تابلوی امتیازات شایستگی نداشت، آنها هیچ قدرتی نداشتند و واکنش خاصی پس از گل دوم در برابر رئال نداشتند.

اسپورت نوشت: کومان در تعویض ها کند بود و شما باید به او بگویید که قرار دادن مهاجمان بیشتر موقعیت های بیشتری برای گلزنی ایجاد نمی کند. افت فیزیکی تیم در نیمه دوم همچنان مشهود بود، به ویژه مسی که باعث رشد رقبا می شود.

در پایان سپورت گفت: این شکست چه عواقبی به دنبال خواهد داشت؟

این گزارش با اشاره به مدیریت جنجالی بارتومئو و شایعات برگزاری انتخابات ریاست بارسلونا معتقد است این شکست میتواند هیئت مدیره را به سمت استعفا سوق دهد تا کسانی که معتقدند رای گیری در 1 و 2 نوامبر به دلیل وضعیت هشدار به تعویق بیفتد، مجبور شوند انتخابات را زودتر برگزار کنند.

با این حال گزارش ها حاکی از آن است که برخی از مدیران بارسا روز دوشنبه تلاش خواهند کرد تا رئیس را متقاعد كنند كه استعفا دهد، در غیر این صورت، منتفی نیست كه چهار مدیر كنار بروند تا از تحقیر نظرسنجی ها جلوگیری كنند.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала