Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

تصمیم‌‌های سوال برانگیز کومان در ال‌کلاسیکو

© REUTERS / Jason CairnduffRonald Koeman
Ronald Koeman - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
بارسلونا بازی بزرگ ال‌کلاسیکو را برابر رئال مادرید باخت در حالی‌که کومان با تصمیماتی هواداران بلوگرانا را ناراضی کرد.

به گزارش اسپوتنیک؛ رئال مادرید پس از نمایش نیمه دوم برتر در اولین ال کلاسیکوی فصل فرصت‌های زیادی را از  دست داد اما با گل کردن پنالتی به دست آمد توسط راموس، لوس بلانکوس واقعاً به آنچه استحقاق‌اش بود رسید. این دیدار در فرجام 3-1 به سود رئال خاتمه یافت اما مردان زین الدین زیدان چندین موقعیت داشتند تا آن را به یک امتیاز برجسته‌تر تبدیل کنند.

Капитан Барселоны Лионель Месси в четвертьфинальном матче Лиги чемпионов УЕФА против Баварии (14 августа 2020). Лиссабон  - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
وار به رئال کمک کرد، اما بارسا در ادامه شایستگی بازگشت را نداشت

پس از بازی کومان سرمربی بارسلونا با انتقاد از عملکرد داوری، از تصمیم VAR را در لحظه که برای رئال مادرید پنالتی گرفته شد، ابراز نارضایتی کرد. بارسا همان نمایشی را در برابر سویا (تساوی 1-1) و ختافه (شکست 1-0) به نمایش گذاشت و حالا از 15 امتیاز ممکن تنها هفت امتیاز را کسب کرده است.

مربی هالندی با تیم خود بسیاری را غافلگیر کرد. آنتوان گریزمان را روی نیمکت برد و جوانانی چون آنسو فاتی را که تنها گل میزبان را رقم زد در کنار پدری به میدان فرستاد در حالی‌که تأثیری در ال‌کلاسیکو نداشتند.

بلوگرانا در دقیقه 63 گل دوم را دریافت کرد و این یک ضربه شوک‌آور بود. هیچ واکنشی رخ نداد، هیچ تغییر تاکتیکی به وجود نیامد و اولین تعویض (در واقع تعویض سه گانه) در دقیقه 81 انجام شد. آنسو فاتی جای خود را به گریزمان، پدری به فرانسیسكو ترینكائو و سرجیو بوسكتس به عثمان دمبله داد. پنج دقیقه بعد جوردی آلبا که پس از بازگشت از مصدومیتی که او را به مدت سه هفته دور کرد کاملاً خسته بود و جای خود را به مارتین برایتویت داد.

بارسلونا اکنون در جایگاه 12 جدول قرار گرفته، البته دو بازی کمتر انجام داده است. بازی آنها نسبت به فصل گذشته بهبود نیافته، فصلی که بدون حتی یک جام پایان یافت. علاوه بر این آنها روز چهارشنبه بدون جرارد پیکه و با بازگشت احتمالی کریستیانو رونالدو به تورین سفر می‌کنند.

این شرایط پیچیده‌ای برای کومان است که باید واکنش نشان دهد قبل از این‌که خیلی دیر شود و قبل از این‌که فرصتی برای کسب عناوین نباشد.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала