Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

دوری احتمالی هازارد تا یک ماه دیگر

© REUTERS / Toru HanaiSoccer Football - World Cup - Third Place Play Off - Belgium v England - Saint Petersburg Stadium, Saint Petersburg, Russia - July 14, 2018 Belgium's Eden Hazard
Soccer Football - World Cup - Third Place Play Off - Belgium v England - Saint Petersburg Stadium, Saint Petersburg, Russia - July 14, 2018 Belgium's Eden Hazard - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
بالون آیر با انتشار گزارشی مدعی شد که زیدان فاش کرده که "آسیب دیدگی ادن هازارد کمی بیش از حد انتظار است"

به گزارش اسپوتنیک؛ ادن هازارد ستاره بلجیمی رئال مادرید از 29 سپتامبر روزی که مصدوم شده تا امروز با هم‌تیمی‌هایش تمرین نکرده است.

آسیب عضلانی هازارد یک معما است و دیروز زیدان فاش کرد که "مصدومیت او کمی بیش از حد انتظار است." سرمربی رئال مادرید اعتراف کرد که بر اساس گزارش رسمی بخش پزشکی تشخیص اولیه "آسیب عضلانی در پای راست" در 30 سپتامبر درست نبوده است.

تاریخ انجام دوباره تمرین برای او یک معما شده است، ایده این بازیکن این است که سعی کند 3 نوامبر به بازی اینترمیلان برسد برگردد اما این باشگاه چندان خوش بین نیست.

در واقع در رئال مادرید احتمال نمی‌دهند که اولین انتظار هازارد در این فصل پس از تعطیلات بازی‌های ملی در نوامبر آینده رخ ندهد، ستاره بلجیمی تا 21 تا 22 نوامبر آماده نخواهد بود.

هازارد از زمان ورودش به رئال مادرید به سختی توانسته بدرخشد. او در شرایط بدی به رقابت‌های مقدماتی آمد و برای به کارگیری بازی‌اش مشکل داشت. وقتی حال او بهتر شد مچ پا را که از قبل جراحی شده بود آسیب دید.

ستاره بلجیمی در آخرین بازی لیگ گذشته دوباره ظاهر شد اما این یک سراب بود زیرا هازارد هنوز از ناحیه مچ پا مشکل داشت. چیزی که در ابتدای این کارزار به همان شکل باقی مانده بود و غلبه بر این ناراحتی‌ها برای بلجیمی دشوار بود. وقتی او این کار را انجام داد و آماده بازگشت بود آسیب دیدگی عضله پای راست رخ داد. آنچه قرار بود یک ماه او را از میادین دور باشد در حال حاضر هیچ کس در مادرید تاریخ بازگشت او را تعیین نکرده نمی‌تواند.

زیدان نمی‌خواهد با هازارد ریسک کند و تا زمانی که بهبود کامل نیابد روی او حساب نخواهد کرد. زیدان دیروز گفت که هنوز نمی‌تواند روی ستاره تیمش حساب کند: "من امیدوارم که به زودی هازارد را برای همیشه خواهیم دید به خصوص که او وارد می‌شود و تمام فصل با ما است."

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала