Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

زیدان: نمی‌خواهم در مورد راموس ریسک کنم

© REUTERS / Juan MedinaТренер "Реал Мадрид" Зинедин Зидан в матче с "Барселоной"
Тренер Реал Мадрид Зинедин Зидан в матче с Барселоной - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
احتمال حضور سرخیو راموس در بازی برابر شاختار دونتسک بسیار کم است، زیرا زیدان نمی‌خواهد در مورد کاپیتان تیمش ریسک کند.

به گزارش اسپوتنیک، رئال مادرید شنبه شب در ورزشگاه آلفردو دی‌استفانو، میزبان کادیس بود و برابر این تیم تازه صعود کرده با نتیجه 0-1 شکست خورد.

زین الدین زیدان سرمربی رئال مادرید - اسپوتنیک افغانستان
شوکه شدن زیدان از مصدومیت راموس

سرخیو راموس کاپیتان رئال مادرید در نیمه دوم آن دیدار وارد میدان نشد تا همه فکر کنند که او به دلیل داشتن کارت زرد و جلوگیری از دریافت کارت سرخ تعویض شده است تا از حضور در ال‌کلاسیکو محروم نشود.

مارکا چند دقیقه بعد از بازی اما مدعی شد که راموس مصدوم شده است و احتمال دارد که دیدار حساس برابر بارسلونا را از دست دهد.

فردای آن روز باشگاه رئال مادرید در مورد مصدومیت کاپیتان خویش اعلامیه صادر کرد و مدعی شد که مصدومیت این مدافع جدی نیست و بزودی به میادین بر خواهد گشت.

روز گذشته نیز باشگاه رئال از حضور این مدافع با تجربه در تمرینات خبر داد و رسانه‌های نزدیک به این باشگاه مدعی شدند که راموس در بازی برابر شاختار دونتسک بازی خواهد کرد.

زین‌الدین زیدان سرمربی رئال مادرید اما در کنفرانس خبری قبل از بازی در مورد راموس صحبت کرد و مدعی شد که در مورد کاپیتان تیمش ریسک نخواهد کرد.

سرمربی رئال مادرید گفت:" راموس مشکلی داشت و به همین خاطر در تمرین امروز صبح تیم حضور نداشت. نمی‌خواهیم هیچ ریسکی درباره استفاده از او بکنیم. فردا پیش از بازی وضعیت سرخیو را بررسی خواهیم کرد، اما او امروز قادر نیست تمرینات عادی را انجام دهد".

این در حالی‌ست که بازیکنانی چون کارواخال، اودریوزولا، هازارد و ماریانو مصدوم اند و قطعاً این دیدار مهم را از دست خواهند داد.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала