Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

مسی به تنهایی قادر به درخشش است اما رونالدو به کمک دیگران نیاز دارد

© AFP 2023 / Josep LagoCristiano Ronaldo y Lionel Messi durante un partido en 2016
Cristiano Ronaldo y Lionel Messi durante un partido en 2016 - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
سرمربی دینامویف به تشریح تفاوت های لیونل مسی و کریستیانو رونالدو پرداخت.

به گزارش اسپوتنیک، قرار است یوونتوس در اولین بازی خود در لیگ قهرمانان اروپا در این فصل به مصاف دیناموکیف خواهد رفت. میرچا لوچسکو، سرمربی دیناموکیف در گفتگو با وبسایت یوفا درباره کریستیانو رونالدو صحبت کرد و همچنین سبک بازی او را با لیونل مسی مقایسه کرد.

El portero Iker Casillas, aplaude al final del partido del grupo G de la Liga de Campeones entre el Chelsea y el FC Porto en el estadio Stamford Bridge de Londres - اسپوتنیک افغانستان
کاسیاس: مسی با استعداد ذاتی و رونالدو با تلاش به موفقیت رسیده است
لوچسکو در پیوند به تقاوت‌های لیونل مسی و کریستیانو رونالدو اظهار داشت:«من بارها با آنها روبرو شده ام ، اما بازیکنانم اینگونه نبوده اند. آنها به زودی با آنها روبرو می شوند من باید توضیح دهم که آنها چگونه هستند. مسی بازیکن کوتاهی است که به دلیل شتاب ، اعتماد به نفس ، دریبل و همه اینها در فضاهای تنگ استثنایی است. رونالدو بازیکن متفاوتی است زیرا او خیلی دوست دارد گلزنی کند و به فضاهای بزرگتری نیاز دارد. او به کمک همه ، به کمک هم تیمی هایش، نیاز دارد.»
سرمربی دیناموکیف در ادامه همچنان در این خصوص گفت:«مسی می تواند کارهای زیادی را به تنهایی انجام دهد. رونالدو می تواند خودش در محوطه جریمه یا 20 متر از یک منطقه کار خود را انجام دهد ، اما سعی می کند از فضای ایجاد شده توسط دیگران استفاده کند و حمله می کند. آنها متفاوت هستند ، اما هر دو بازیکنان قدرتمندی هستند.»

دیدار تیم های یوونتوس و دیناموکیف سه شنبه شب برگزار خواهد شد و کریستیانو رونالدو به دلیل ابتلا به ویروس کرونا در این بازی غایب خواهد بود.

 

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала