Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

شیاطین سرخ در تلاش ربودن الماس کهکشانی‌ها

© Sputnik / Алексей Филиппов /  مراجعه به بانک تصاویر فده والورده بازیکن رئال مادرید
فده والورده بازیکن رئال مادرید - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
منچستریونایتد می‌خواهد فدریکو والورده را جذب کند و برای به دست آوردن او از پُل پوگبا استفاده خواهد کرد.

به گزارش اسپوتنیک؛ منچستر یونایتد می‌خواهد فدریکو والورده هافبک رئال مادرید را به خدمت بگیرد و می‌تواند از پل پوگبا به عنوان یک وزن بالقوه در یک معامله استفاده نماید.

ستاره اروگوئه‌ای در طی چند فصل گذشته به یکی از اعضای مهم تیم زین الدین زیدان تبدیل شده و بند قرارداد 640 میلیون پوندی دارد.

یونایتد پس از خرید برونو فرناندز و دونی فن دی بیک در سال 2020 برای خط هافبک می‌خواهد تیم خود را حتی بیشتر تقویت کند.

و طبق گزارش "سان" باشگاه اولدترافورد از پل پوگبا به عنوان طعمه‌ای استفاده کند تا رئال مادرید را متقاعد کند که والورده بیش از یک سال دیگر به انگلستان منتقل شود.

اخیراً یک سال تمدید قرارداد پوگبا با منچستریونایتد فعال شده و به این معنی که تا تابستان 2022 به شیاطین سرخ وابسته است.

با این حال ستاره فرانسوی در 12 ماه گذشته با جدایی به سمت رئال مادرید ارتباط زیادی داشته و اخیراً فاش کرد که آرزو دارد در سانتیاگو برنابئو بازی کند.

این هافبک این هفته در حالی که مشغول انجام بازی‌های ملی با فرانسه بود گفت: "بله همه بازیکنان فوتبال دوست دارند در رئال مادرید بازی کنند. این برای من یک رویا است، چرا یک روز نه؟"

موقعیت پوگبا در ترکیب منچستر یونایتد پس از کنار گذاشته شدن از ترکیب اصلی در جریان پیروزی 4-1 تیمش مقابل نیوکاسل در روز شنبه بار دیگر سوالاتی را خلق کرد.

گزارش شده علاقه یونایتد به والورده نشان می‌دهد که باشگاه لیگ برتری در حال آماده سازی برای زندگی پس از پوگبا است زیرا آنها به دنبال بازگشت به اوج بازی انگلستان هستند.

هافبک رئال مادرید 33 بار در تیم زیدان بازی کرد در حالی که لوس بلانکوس عنوان لالیگا را از چنگ بارسلونا رقیب اصلی خود پس گرفت.

والورده در این فصل 5 بار برای مادرید به میدان رفته و فقط یک بار گلزنی کرده است. انتظار می‌رود که او در دفاع عنوان برتر اسپانیا در تیم رئال و همچنین در رقابت‌های این فصل لیگ قهرمانان نقش اساسی داشته باشد.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала