Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

گرامیداشت از روز صحت روان توسط رونالدو با راه‌اندازی چالش + عکس

© REUTERS / MASSIMO PINCAکریس رونالدو
کریس رونالدو - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
کریستیانو رونالدو از روز صحت روان با برگزاری چالشی تجلیل کرد و از همه خواست تا از توانایی های ذهنی شان به صورت درست و مؤثر استفاده کنند.

به گزارش اسپوتنیک، امروز 10 اکتبر، روز جهانی سلامت روان است. این روز در سال 1992 توسط سازمان صحی جهانی به جهت توجه بیشتر به اختلالات روانی، تاثیرات منفی آن بر جوامع و پیش‌گیری از آن نام‌گذاری شد.

سازمان صحی جهانی امسال با شعار « صحت روان برای همه، بزرگ‌ترین سرمایه گذاری، بالاترین دسترسی، برای همه، در همه جا» تجلیل کرد و از همه خواسته تا برای جلوگیری اختلالات روانی کار و پیکار کنند.

کریستیانو رونالدو، فوق ستاره پرتگالی یوونتوس به همین مناسبت به همراه حامی مالی خویش چالشی را در صفحه شخصی‌اش در اینستاگرام به راه انداخته و از هوادارانش خواسته تا به صحت روان نیز توجه جدی داشته باشند.

او در انستاگرامش با انتشار عکسی نوشت:« بیایید در این روز جهانی صحت روان با هم قویتر شویم. عکسی از خود را با پیام "بیایید با هم قوی تر شویم" پست کنید و 3 دوستی را که در دوره های دشوار از شما حمایت کرده‌اند، برای گسترش آگاهی در مورد سلامت روان ، تگ کنید. عکسهای خود را با استفاده از این هشتگ‌ها ارسال کنید. LetsGetStrongerTogether #WorldMentalHealthDay#»
View this post on Instagram

A post shared by Cristiano Ronaldo (@cristiano) on

این در حالی‌ست که رونالدو دشواری‌های زیادی را در زندگی سپری کرده تا توانسته به موفقیت دست یابد.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала