ترامپ: پس از انتخابات شرایط توافق با ایران را سخت‌تر خواهم کرد

© REUTERS / Kevin Lamarqueترامپ: پس از انتخابات شرایط توافق با ایران را سخت‌تر خواهم کرد
ترامپ: پس از انتخابات شرایط  توافق با ایران را سخت‌تر خواهم کرد - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
رئیس جمهور آمریکا در سخنرانی انتخاباتی خود در ایالت فلوریدا ضمن ادعای پیروزی در انتخابات گفت که پس از انتخابات ریاست جمهوری، شرایط توافق را برای ایران سخت‌تر خواهد کرد.

به گزارش اسپوتنیک، دونالد ترامپ، رئیس جمهور آمریکا روز جمعه در سخنرانی انتخاباتی و تبلیغاتی خود در جمع اهالی ایالت فلوریدا مدعی شد که اگر ایران و ونزوئلا برای مذاکره تا انتخابات صبر کند، توافق سخت‌تری در کار خواهد بود.

وی با این ادعا که ایران و ونزوئلا هر دو خواهان مذاکره هستند، افزود: کاراکاس و تهران می‌خواهند تا بعد از انتخابات آمریکا صبر کنند، چون من یک سال پیش گفتم حق انتخاب دارید، یا حالا مذاکره کنیم یا بعد از انتخابات.

ترامپ: هرحمله ایران را با حمله‌ای هزار برابر بزرگتر پاسخ خواهیم داد - اسپوتنیک افغانستان
تهدید ترامپ: هر حمله ایران را "هزار برابر بزرگتر" پاسخ خواهیم داد

ترامپ تاکید کرد که حتی اگر ایران و ونزوئلا نیز اکنون خواهان مذاکره باشند، وی قصد دارد تا پس از انتخابات منتظر باقی بماند.

وی این ادعاهای تبلیغاتی خود در آستانه انتخابات ریاست جمهوری آمریکا را در حالی مطرح می‎کند که ایران بارها تاکید کرده هیچ مذاکره‌ای با آمریکا درباره برجام انجام نخواهد داد، مگر اینکه آمریکا به برجام بازگردد و همه تحریم‌های اعمال شده علیه ایران را لغو کند.

رییس جمهوری آمریکا در در ماه اپریل 2018 خروج کشورش را از برجام (توافق هسته‌ای با ایران) اعلام کرده و به رغم قوانین بین‌المللی و با نقض قطعنامه 2231، همه تحریم‌های رفع شده به واسطه این توافق را علیه ایران بازگرداند.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала