Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

کومان: در مورد سوارز من مقصر نیستم

© REUTERS / Jason CairnduffRonald Koeman
Ronald Koeman - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
سرمربی بارسلونا پس از جدایی سوارز به این موضوع واکنش نشان داد و مدعی شد که تصمیم نهایی در مورد جدایی مهاجم اروگوئۀ را باشگاه گرفته است.

به گزارش اسپوتنیک، لوئیز سوارز دو روز قبل و پس از 6 سال حضور در نیوکمپ، به صورت رسمی از این تیم جدا شد و با عقد قرارداد دو ساله راهی باشگاه اتلتیکومادرید شد.

رونالد کومان سرمربی جدید بارسلونا  Футбол. Отборочный матч Евро-2020. Белоруссия - Нидерланды - اسپوتنیک افغانستان
شروع بی اعتمادی و تردید کومان در بارسا

او به دلیل این که کومان برایش گفته بود جایی در برنامه‌های آینده‌اش ندارد، تصمیم گرفت تا نیوکمپ را ترک کند و پس از جدایی‌اش رسانه و برخی بازیکنان بارسا به شمول مسی، سرمربی جدید این باشگاه را در جدایی سوارز مقصر دانستند و از او انتقاد کردند.

کومان اما مدعی‌ست که او تقصیری ندارد و شخصیت او در این قضیه زشت شده است.

او در این مورد به خبرنگاران گفت:« قبل از اینکه بخواهم با بارسلونا قرارداد امضا کنم، باشگاه تصمیماتی گرفته بود که من از آن‌ها حمایت کردم. همه چیز تنها به من بستگی نداشت. به نظر می‌رسد به دلیل تماسی که با سوارز داشتم من شخصیت بد ماجرا شده‌ام، اگر چه که من به او به عنوان یک بازیکن و انسان احترام گذاشته‌ام. به او گفتم اگر می‌خواهد بماند سخت است که بتواند بازی کند اما اگر بماند جزئی از تیم است. طبیعی است وقتی یکی از دوستان مسی جدا شود او ناراحت می‌شود. لئو یک الگو برای هر کس در تمرینات و مسابقه است و حتی یک بار هم مشاهده نکرده‌ام که برای فصل  جدید اماده نباشد. او تعهد زیادی نشان داده و در این بابت شکی ندارم.»

این در حالی‌ست که کومان خواهان جذب دپای از لیون است و از مدیران بارسلونا خواسته تا این مهاجم هالندی را به خدمت بگیرند.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала