دستگیری چهار توزیع کننده مواد مخدر در کابل با پول های هنگفت 

© رخنامه وزارت داخله دستگیری چهار توزیع کننده مواد مخدر در کابل با پول های هنگفت 
دستگیری چهار توزیع کننده مواد مخدر در کابل با پول های هنگفت  - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
وزارت امور داخله افغانستان از دستگیری چهار توزیع کننده مواد مخدر در کابل خبر داد. 
کشته شدن خالد دندان سرگروه دزدان با همکارش در کابل - اسپوتنیک افغانستان
کشته شدن خالد دندان سرگروه دزدان با همکارش در کابل

به گزارش اسپوتنیک، وزارت امور داخله افغانستان امروز شنبه ۵ میزان ۱۳۹۹ نوشت: منسوبان پولیس مبارزه با مواد مخدر، عملیاتی هدفمند را در منطقه "واصل آباد" مربوط حوزه هفتم شهر کابل انجام دادند که درنتیجه آن، یکتن را به ارتکاب توزیع مواد مخدر بازداشت نموده‌اند. بربنیاد اظهارات فرد بازداشت شده، پولیس عملیات دیگری را بر یک شبکه توزیع کننده مواد مخدر در مربوطات ناحیه هفتم کابل اجرا کردند، که در نتیجه آن، یک تن از اعضای مهم شبکه توزیع کننده مواد مخدر را بنام ادریس مشهور به "عمک" که در توزیع مواد مخدر در کابل نقش مهمی دارد، بازداشت نمودند.
این وزارت در ادامه نوشته است، که از نزد این فرد، مبلغ ۴۰۳۱۰ دالرامریکائی، مبلغ۵۰۴۰۰۰ پول افغانی از درک فروش مواد مخدر، یک پایه مخابره و یک پایه کمپیوتر نیز بدست آمده است.
در این خبرنامه آمده است، که هم‌چنان، در دو عملیات جداگانه دیگری این نیروها، درمربوطات حوزه هشتم و ولسوالی بگرامی کابل، دو تن از فروشنده گان مواد مخدر را همراه با مقداری مواد مخدر نوع "شیشه، تریاک و تابلیت‌های نشه آور" بازداشت نمودند.
در پایان این خبرنامه آمده است، که دوسیه‌های نسبتی افراد بازداشت شده پس از تحقیقات ابتدائی جهت بررسی‌های بیشتر به نهاد مربوطه سپرده شده‌اند.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала