Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

مورینیو: هدایت تیم ملی پرتگال برایم سخت است

© Sputnik / Антон Денисов /  مراجعه به بانک تصاویر خوزه مورینیو
خوزه مورینیو - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
آقای خاص ابراز علاقه کرد که روزی در یک تیم ملی سرمربیگری کند.

به گزارش اسپوتنیک، ژوزه مورینیو تمام دوران سرمربیگری خود را در تیم‌های باشگاهی پشت سر گذاشته است. او در تیم های بنفیکا، پورتو، چلسی، اینتر، رئال مادرید، منچستر یونایتد و تاتنهام حضور داشته است. اگرچه او عجله چندانی برای پایان دادن به حرفه اش ندارد اما این سرمربی 57 ساله اعلام کرده که دوست دارد هدایت یک تیم ملی را هم برعهده بگیرد.

اشکرینیار - اسپوتنیک افغانستان
مورینیو در تلاش یغما از اینتر
مورینیو روز گذشته در نشست خبری پیش از بازی تیمش در مقدماتی لیگ اروپا درباره احتمال برعهده گرفتن هدایت یک تیم ملی گفت:«بله، من دوست دارم سرمربی یک تیم ملی شوم و می‌خواهم مربیگری در جام جهانی و جام ملت‌های اروپا و کلاً مربیگری در یک تورنمنت کوتاه مدت را تجربه کنم. مربیگری تیم ملی پرتگال؟ خب از یک طرف بله دوست دارم، چون این تیم در قلب من جا دارد، اما واقعیت این است که هدایت تیم ملی کشوری که در آن دنیا آمده‌اید، کار بسیار سختی است.»

در همین حال، تاتنهام در شروع فصل جدید با برنامه بسیار فشرده ای روبرو است و این ناراحتی و انتقاد ژوزه مورینیو سرمربی این تیم را به دنبال داشته. شاگردان مورینیو در این هفته باید در سه بازی به میدان می رفتند. اما دیدار سه شنبه تاتنهام با لیتون اورینت در جام اتحادیه بعد از آنکه این باشگاه لیگ دویی اعلام کرد چندین نفر از بازیکنانش به ویروس کرونا مبتلا شده اند لغو شد.

تاتنهام امروز هم طبق برنامه باید در لیگ اروپا به مصاف اشکندیا از مقدونیه برود. مورینیو با توجه به این شرایط از اینکه وستهام با وجود مبتلا بودن چند بازیکن هال سیتی با این تیم بازی کرده انتقاد کرد و برنامه ریزی جام اتحادیه را زیر سوال برد.

 

 

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала