Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

سرمربی تیم فوتبال داباسین څپی: طوفان تمرین دارد، ما کمتر از ده روز تمرین کردیم

© Photo / AFFداباسین څپی
داباسین څپی  - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
سرمربی تیم فوتبال داباسین څپی در نشست خبری فصل نهم رقابت های لیگ برتر فوتبال افغانستان گفت، تیمش فرصت زیادی برای برگزاری تمرین نداشته است.

به گزارش اسپوتنیک، حمیدالله مسعودی سرمربی تیم فوتبال داباسین څپی که تیمش فردا دیدار افتتاحیه فصل نهم لیگ برتر را در مقابل طوفان هریرود برگزار خواهد کرد میگوید تیمش با تغییراتی زیاد در مسابقات شرکت کرده است.

وی در نشست خبری صبح امروز گفت: تیم ما امسال تغییرات زیادی به آن وارد شده است. بازیکنان جدیدی را از وﻻﯾﺎت ﺧﻮﺳﺖ، ﭘﮑﺘﯿﺎ، ﻟﻮﮔﺮ، ﻏﺰﻧﯽ و ﭘﮑﺘﯿﮑﺎ ﺑﻪ ﺧﻮد ﺟﺬب ﻧﻤﻮدیم. البته طوفان از ما آماده تر است چون آنها از مدت ها پیش رقابت های خود را در هرات آغاز کرده بودند. من قبلا هم در سال 97 با این تیم قهرمان لیگ برتر شده ام. یک مشکل دیگری که در تیم ما وجود دارد این است که ما اجازه جذب بازیکن از زون های دیگر را نداریم. در کل ما فرصت کمی داشتیم و در فاصله کمتر از ده روز برای حضور در این مسابقات آماده شدیم.

در همین حال ﮐاپیتان ﺗﯿﻢ نیز با اشاره به تعطیلی رقابت ها به دلیل ویروس کرونا گفت: ﺑﻪ ﺧﺎﻃﺮ ﻣﺸﮑﻼت وﯾﺮوس ﮐﺮوﻧﺎ ﺗﯿﻢ ﻧﺘﻮاﻧﺴﺖ بیشتر از ده روز ﺗﻤﺮﯾﻦ ﮐﻨﺪ، وﻟﯽ ﺑﺎ ﮐﻤﮏ ﻣﺮﺑﯽ و ﮐﺎدر ﻓﻨﯽ ﮐﻮﺷﺶ ﻣﯿﮑﻨیم ﯾﮏ ﺑﺎزی ﺧﻮب و ﻗﺎﺑﻞ ﻗﺒﻮل را در مقابل طوفان هریرود انجام دهیم.

صحبت های سرمربی و بازیکن تیم فوتبال داباسین څپی

 

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала