Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

موراتا برای یوونتوسی‌ شدن به تورین رسید

© Sputnik / Антон Денисов /  مراجعه به بانک تصاویر موراتا
موراتا - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
مهاجم اسپانیایی تیم فوتبال اتلتیکومادرید برای شرکت در آزمایش‌های پزشکی و عقد قرارداد با تیم سابقش یوونتوس، بامداد امروز وارد شهر تورین شد.

به گزارش اسپوتنیک، یوونتوس پس از قطع همکاری با گونزالو ‌ایگواین مدت‌هاست به دنبال جذب یک مهاجم است. بانوی پیر سرانجام پس از کش‌و‌قوس‌های فراوان و انتخاب چند گزینه برای خط این تیم، به نظر می‌رسد بیانکونری با بازیکن سابقش برای یک حضور قرضی دیگر در این‌‌ تیم به توافق رسیده است.

آلوارو موراتا Spain Soccer Champions League Atletico - Lokomotiv - اسپوتنیک افغانستان
بازگشت موراتا به یوونتوس فردا رسمی می‌شود

موارتا با قرارداد قرضی یک ساله به ارزش 10 میلیون یورو با امکان خرید در جون 2021 به قیمت 45 میلیون یورو دوباره پیراهن ‌‌قهرمان‌ ایتالیا ‌را بر تن‌ خواهد‌ کرد. بر اساس گزارش اسکای اسپورت ایتالیا، یک بند نیز  در قرارداد این مهاجم 27 ساله وجود دارد که به یوونتوس اجازه می دهد که حضور قرضی این بازیکن را با10 میلیون یورو و برای یک سال دیگر تمدید کنند.

البته در صورت این اتفاق هزینه خرید موراتا در سال  2022 به قیمت 35 میلیون یورو کاهش پیدا خواهد کرد. او امروز در میان  استقبال هواداران و رسانه‌ها وارد میدان هوایی کازل شهر تورین شد. منابع خبری دردایتالیا میگویند موراتا امروز تست‌های صحی یووه راپشت سر میگذارد و اگر اتفاق خاصی رخ ندهد فردا به طور رسمی  توسط باشگاه معرفی خواهد شد.

مورتتا در حالی بازیکن یووه میشود که این تیم تا چندی پیش یووه در آستانه جذب لوییز سوارز مهاجم مغضوب شده بارسا بود، اما تیم تورینی به دلیل قوانین جذب بازیکن غیر ایتالیایی موفق به خرید مهاجم 33 ساله بارسا نشدند. حالا و با پیوستن موراتا به یووه گزارش می‌شود که اتلتیکو مادرید در آستانه جذب لوییس سوارز قرار دارد.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала