Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

بیل ستاره متفاوت از 7 سال قبل

© Sputnik / Владимир Песня /  مراجعه به بانک تصاویر گرت بیل Футбол. Чемпионат Европы - 2016. Матч Португалия - Уэльс
گرت بیل  Футбол. Чемпионат Европы - 2016. Матч Португалия - Уэльс - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
گرت بیل بازیکن متفاوتی است که 7 سال پیش تاتنهام را به عنوان یک ورزشکار زبردست ترک کرد.

به گزارش اسپوتنیک؛ گرت بیل 7 سال پیش به عنوان بازیکن چیره دست اما بدون جام تاتنهام را ترک کرد ولی دیروز پس از کسب جام‌های مختلف از جمله 4 لیگ قهرمانان، رسما به خانه سابق‌اش بازگشت.

هفته گذشته در محل تمرین تاتنهام هنگامی که انبوهی از هواداران برای استقبال از گرت بیل برای رسیدن به لندن هیجان زده جمع شده‌بودند، انتظار سختی را کشیدند.

او در میان تشوبق هواداران وارد شد، در حالی که برخی از طرفداران عکس‌های سلفی با او را از پشت شیشه موتر می‌گرفتند.

شاید قابل درک باشد که بگوییم بیل همچنان یک سوپراستار جهان است زیرا چهار بار قهرمان لیگ قهرمانان اروپا شده و در دو فینال دو گل بساسرنوشت ساز را به ثمر رسانده است.

برای تاتنهام، باشگاهی که اکنون بدون حضور در لیگ قهرمانان اروپا است و در جستجوی جام‌های گوناگون می‌باشد چه چیزی می‌تواند هیجان انگیزتر از بازگشت یکی از بزرگترین بازیکنان‌اش باشد؟

حتی اگر برای او در بقیه فصل 13 میلیون پوند هزینه شود اسپرز حداقل نیمی از 500.000 پوند در هفته حقوق‌اش را پرداخت خواهد کرد.

اسپرز روز شنبه قراردادش را از رئال مادرید به همراه سرخیو رگیلون مدافع چپ با مبلغی که می‌تواند به 32 میلیون پوند برسد، تأیید کرد.

بیل که پیراهن شماره 9 را بر تن خواهد کرد می‌گوید: "بازگشت به جایی که نام به دست آوردم بسیار خوب است. من همیشه به بازگشت فکر می‌کردم. من گرسنه هستم، انگیزه دارم نمی‌توانم برای شروع صبر کنم. می‌خواهم به تیم برای کسب جام کمک کنم. امیدوارم بتوانم کمی باور بیشتر به رختکن و ذهنیت پیروزمندانه برگردانم."

او اضافه کرد: "می‌خواهم آنها را به سطح بعدی برسانم و این جایزه است. انجام این کار در تاتنهام یک رویا است که به حقیقت می‌پیوندد."

Spain Soccer Champions League Real - CSKA - اسپوتنیک افغانستان
رسمی؛ بیل به تاتنهام بازگشت + عکس

خاطراتی که بیل با سرعت بی نظیرش به جناح اسپرز داده بود، عبور از مدافعان درمانده و شلیک از همه زاویه‌ها کافی است تا هواداران تاتنهام راضی شوند اما این هفت سال پیش بود. بیل 31 ساله خیلی تغییر کرده است. او اکنون یک بازیکن متفاوت است، هنوز هم نخبه است، ولی وی جوان و متقلب نیست که وایت هارت لین را با سرعت و قدرت خود تحریک کند. این یک بیل است که ضربه خورده و اعتقاد بر این است که از ناحیه زانو آسیب دیده که احتمالا برای بازی باید یک ماه دیگر صبر کند. اسپرز روز یکشنبه بدون او به مصاف باشگاه سابق‌اش ساوتهمپتون خواهد رفت. این بیل است که توپ را کمتر لمس می‌کند، دریبل  و کمتر شوت می‌زند. فصل گذشته بدترین بازگشت او در گل و پاس گل بود.

با این حال او همچنین یک بازیکنی است که طولانی‌ترین بازی‌اش در فصل گذشته برای زین الدین زیدان چهار بازی بوده است. از 16 بازی اخیر مادرید بیل در 3 دیدار حضور داشت. در حالی‌که مثل سایرین روی نیمکت گذراند، او خمیازه می‌کشید و وانمود می‌کرد با قرار دادن ماسک صورت روی چشمانش چرت می‌زند و از یک لوله کوچک به عنوان تلسکوپ موقت استفاده می‌کند.

در همین حال اما ژوزه مورینیو او را در تاتنهام می‌خواهد احیا کند. ولی آیا به محض آماده شدن بیل این تفاوت ایجاد خواهد شد؟

بیل در آخرین فصل حضورش در اسپرز21 گل به ثمر رساند و 4 پاس گل داد. کسانی که در کنار او بازی کرده‌اند نیز معتقدند که بیل می‌تواند تفاوت ایجاد کند. لوکا مودریچ 11 سال در اسپرز و مادرید هم تیمی بیل بود و می‌گوید: "او بازیکن بزرگی است. اگر او از نظر روحی و روانی آماده باشد دو یا سه سال بازی عالی در پیش دارد."

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала