ترامپ با همکاری تیک‌تاک و 2 شرکت امریکایی موافقت کرد

© Photo / TikTok App/facebookترامپ با همکاری تیک‌تاک و 2 شرکت امریکایی موافقت کرد
ترامپ با همکاری تیک‌تاک و 2 شرکت امریکایی موافقت کرد  - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
رئیس‌جمهور امریکا موافقت خود با قرارداد همکاری میان تیک تاک، اورکل و والمارت اعلام کرد که طبق آن یک شرکت جدید در کشور تاسیس خواهد شد.

به گزارش اسپوتنیک به نقل از آسوشیتدپرس، دونالد ترامپ، رئیس‌جمهور امریکا روز گذشته موافقت خود با قرارداد همکاری تیک تاک، اورکل و والمارت را اعلام کرد.

به گفته ترامپ این قرارداد همکاری به ایجاد یک شرکتی جدید منجر شود که دفتر اصلی آن در تگزاس خواهد بود.

او در این باره گفت: من موافقتم با این قرارداد را اعلام کرده ام. تکمیل شدن این قرارداد خبر خوبی خواهد بود. اگر هم تکمیل نشود، مشکلی نیست.

ترامپ اعلام کرد شرکت جدید حداقل 25 هزار نفر را استخدام می‌کند و سرمایه 5 میلیارد دالری برای آموزش در امریکا اختصاص می‌دهد.

تیک تاک اعلام کرده اورکل و والمارت هنگام عرضه اولیه سهام شرکت جدید، می‌توانند 20 درصد آن را در اختیار بگیرند. پذیره نویسی سهام شرکت نیز سال آینده انجام می‌شود. سهم اوراکل از این شرکت 12.5 درصد و والمارت 7.5 درصد خواهد بود.

طبق قرارداد میان تیک تاک، اورکل و والمارت، شرکت آمریکایی میزبان اطلاعات کاربران امریکایی و ایمن سازی سیستم های رایانشی است. والمارت نیز خدمات تجارت آنلاین، پرداخت ها و سرویس های دیگر شرکت جدید را برعهده می‌گیرد.

این خبر در حالی اعلام می‌شود که روز جمعه وزارت بازرگانی امریکا محدودیت هایی را علیه این اپ چینی اعلام کرد که در صورت اجرای شدن، از تعداد کاربران تیک تاک می‌کاهد.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала