Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

لیورپول به دنبال بازگرداندن سوارز به آنفیلد

© REUTERS / Albert GeaLuis Suárez, futbolista uruguayo
Luis Suárez, futbolista uruguayo - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
باشگاه لیورپول تصمیم دارد تا لوئیز سوارز را از بارسلونا به خدمت بگیرد و این بازیکن با تجربه را به آنفیلد بازگرداند.

به گزارش اسپوتنیک، پس از آنکه رونالد کومان به عنوان سرمربی جدید بارسلونا انتخاب شد، به لوئیز سوارز اعلام کرد که جایی در برنامه‌های او ندارد و می‌تواند این تیم را ترک کند.

پس از نشر این خبر باشگاه‌های زیادی برای جذب این مهاجم اروگوئۀ علاقه نشان داد و در این میان یوونتوس شانس زیادی برای به خدمت گرفتن او داشت، اما انتقال سوارز به این تیم به دلیل نداشتن پاسپورت ایتالیایی به مشکل خورد و به نظر می‌رسد که بانوی پیر از جذب مهاجم بارسلونا ناامید شده و خواهان ادن ژکو از رُم است.

حالا ESPN، در گزارشی مدعی‌ست که لیورپول به جذب این مهاجم 33 ساله علاقه نشان داده و کلوپ می‌خواهد که سوارز را به آنفیلد باز گرداند.

این مهاجم گولزن که در زمان حضور در آنفیلد، در 133 بازی برای لیورپول 82 گول به ثمر رسانده و موفق به کسب جایزه بهترین بازیکن لیگ از سوی اتحادیه ورزشکاران حرفه لیگ انگلیس شده است، در میان سرخ‌‌پوشان بسیار محبوب است و می‌تواند نیمکت‌نشین خیلی مؤثر برای فیرمینو، صلاح و مانه باشد.

لیورپول پس از آن‌ به فکر جذب سوارز افتاد که دیووک اوریگی مهاجم بلجیمی این تیم خواستار جدایی از جمع سرخ‌ها شد و این باشگاه مجبور است برای پرکردن جای خالی او مهاجم دیگری به خدمت بگیرد.

این در حالی‌ست که انتقال سوارز به یوونتوس هنوز به صورت قطعی منتفی نشده و این بازیکن روز گذشته در پاراگوئه آزمون زبان ایتالیایی را سپری کرد و ممکن بزودی پاسپورت این کشور را دریافت کند و راهی تورین شود.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала