Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

سفر بیل و رگیلون با جیت شخصی رییس تاتنهام به سمت انگلستان

© Sputnik / Владимир Песня /  مراجعه به بانک تصاویر گرت بیل Футбол. Чемпионат Европы - 2016. Матч Португалия - Уэльс
گرت بیل  Футбол. Чемпионат Европы - 2016. Матч Португалия - Уэльс - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
گرت بیل و سرجیو رگیلون با هواپیمای شخصی دانیل لِوِی به فرودگاه "لوتون" منتقل خواهند شد.

به گزارش اسپوتنیک؛ گرت بیل و سرجیو رگیلون در هواپیمای شخصی دانیل لِوِی در فرودگاه لوتون فرود می‌آیند در حالی که آنها آماده انتقال به تاتنهام هستند تا معامله 40 میلیون پوندی آنها اعلام شود.

اسپورت میل روز چهارشنبه به طور انحصاری فاش کرد که بیل با یک قرارداد قرضی یک فصلی برای بازگشت به شمال لندن توافق کرده است.

وی در چارچوب توافق یک ساله‌ای که لِوِی رئیس تاتنهام با آن مذاکره کرده بیش از 13 میلیون پوند دستمزد خواهد گرفت. پس از پرواز به لوتون اندکی پس از ظهر روز جمعه وی به پایگاه تمرینی باشگاه منتقل می‌شود تا قبل از رونمایی قراردادش را امضا کند.

بیل روز پنجشنبه در تمرینات والدبباس رئال از هم تیمی‌های خود خداحافظی کرد و جمعه را برای رفتن به فرودگاه وقت گذاشت.

لِوِی هنگام ورود به عنوان بخشی از پروتکل دایمی در میان بیماری همه‌گیر ویروس کرونا توسط کارمندان امنیتی مورد آزمایش دما قرار گرفت. اعتقاد بر این است که لِوِی روز سه شنبه بخش عمده‌ای از معامله را با ژوزه مورینیو به عنوان یک نیروی محرک در کمک به انتقال آن در پی شکست روز افتتاحیه مقابل اورتون در لیگ برتر مرتب کرد.

چند تشریفات جزئی در روز پنجشنبه به پایان رسید و تنها چیزی که باقی مانده این است که بیل دوباره به شمال لندن برسد و قراردادش را امضا کند.

حتی با پایان یافتن معامله مورینیو پس از پیروزی 2-1 پنجشنبه شب لیگ اروپا مقابل لوکوموتیو پلوودیو در بلغارستان از اظهار نظر عمومی در مورد انتقال بیل خودداری کرد.

وی گفت: "نمی‌توانم اظهار نظری کنم. در مورد چیزی که نمی‌دانم توضیحی نمی‌دهم. برای من در این لحظه تا زمانی که گرت بیل بازیکن تاتنهام نشود. من هنوز هم او را بازیکن رئال مادرید فکر می‌کنم و احترام می‌گذارم. من قصد ندارم در مورد بازیکن رئال مادرید اظهار نظر کنم."

بیل در اسپرز مورد علاقه هواداران قرار گرفت و در 203 بازی 56 گل به ثمر رساند و 58 پاس گل داد. وی در سال 2012-13 به عنوان بهترین بازیکن سال تاتنهام شناخته شد و همچنین عنوان بهترین بازیکن سال PFA ، بهترین بازیکن جوان PFA ، بهترین بازیکن سال اتحادیه نویسندگان فوتبال و بهترین بازیکن لیگ برتر  را از آن خود کرد.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала