Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

بیل پردرآمدترین بازیکن (احتمالی) تاتنهام

© AP Photo / Antonio CalanniGareth Bale (centro)
Gareth Bale (centro) - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
گرت بیل در صورت بازگشت به تاتنهام به پردرآمدترین بازیکن این تیم بدل خواهد شد و حتی اگر تیم انگلیسی فقط نیمی از دستمزد او را پرداخت کنند.

به گزارش اسپوتنیک؛ گرت بیل با بازگشت به تاتنهام در ارتباط است و در صورت انجام چنین اتفاقی او به پردرآمدترین بازیکن لندنی‌ها بدل خواهد شد حتی اگر این تیم نیمی از دستمزد او را پراخت کنند. نیم میلیون یورو در هفته که این بازیکن دریافت می‌کند بسیار بالاتر از حقوق هری‌کین و اندومبله است که بیشترین درآمد را در شمال لندن دارند.

ورود احتمالی گرت بیل به تاتنهام وضعیت فعلی هر دو باشگاه را در این روزها مشخص می‌کند. واقعیت پرداخت تمامی حقوق این بازیکن به یک روش یا روش دیگری شرطی بدون معادلات برای انتقال کامل مورد بحث است و به همین دلیل مذاکرات طولانی و پیچیده است.

در واقع این مبلغی است که بیل در رئال مادرید دریافت می‌کند (500 هزار در هفته) که از دیلی میل اطمینان می‌دهند حتی اگر هر دو باشگاه پرونده بازیکن را به اشتراک بگذارند و تاتنهام فقط باید مبلغ نصف (250.00 یورو) برای بیل پرداخت کند او به پردرآمدترین بازیکن باشگاه انگلیسی تبدیل خواهد بود.

این در حالیست که هری کین یا اندومبله بیش از 200 هزار پوند در هفته نمی‌گیرند اما بیل در صورت رفتن به لندن در هفته 250 هزار خواهد گرفت.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала