Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

افزایش چشم‌گیر تعداد امضأها برای برکناری رییس بارسلونا

© sportskeedaXosep Bartomeu - Barselona FK-nın prezidenti
Xosep Bartomeu - Barselona FK-nın prezidenti  - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
تعداد امضأها در کارزار برکناری جوزپ ماریا بارتومئو، به 12700 امضأ رسیده و این احتمال وجود دارد که رییس بارسلونا از سمت‌اش برکنار شود.

به گزارش اسپوتنیک، پس از مشکلات به وجود آمده در باشگاه بارسلونا، 3 نامزد ریاست باشگاه، جوردی فاره، ویکتور فونت و لوئیز فرناندز با همکاری یکدیگر و پس از ملاقات با گروه‌ هواداری بارسلونا، اقدام به جمع‌آوری امضا برای کنار کردن بارتومئو و هیئت مدیره فعلی بارسلونا کردند و تنها تا 17 سپتامبر فرصت خواهند داشت تا 16520 امضا از اعضای رسمی باشگاه جمع‌آوری کنند تا رییس فعلی برکنار و انتخابات زود هنگام برگزار شود.

Barcelona's President Josep Maria Bartomeu - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
هواداران بارسا به بارتومئو حمله‌ی لفظی کردند

حالا تعداد امضأها، دو روز مانده به تاریخ نهایی، به 12700 رسیده و نزدیک  به 4 هزار امضأ دیگر نیاز است تا بارتومئو از ریاست باشگاه بارسلونا برکنار شود.

مارک دوچ یکی از برگزار کننده‌گان این کارزار در این مورد با Esport3 صحبت کرد و مدعی شد که تمام تلاشش را خواهد کرد تا تعداد امضأها را به 16520 برسانند.

او گفت:« ما نمی‌دانیم که در دو روز آینده تعداد امضأها به 16520 خواهد رسید یا خیر. اما تمام تلاش خود را می‌کنیم تا به هدف نهایی خود برسیم و تا یک هفته شاهد انتخابات باشیم. روزهای آخر بهترین روزهای ما خواهد بود.»

این در حالی‌ست که انتخابات بارسلونا قرار است در ماه مارچ برگزار گردد و اگر بارتومئو برکنار شود، کاتالان‌ها شاهد انتخابات زودهنگام خواهند بود.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала