Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

پی‌اس‌جی 0 – مارسی 1؛ دومین شکست پاریسی‌ها در شب اخراج 5 بازیکن + عکس

© AP Photo / Daniel Coleپاریسن جرمن - پی اس جی
پاریسن جرمن - پی اس جی - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
پاری‌سن‌جرمن در دومین بازی‌اش در لیگ یک فرانسه هم شکست خورد و این مرتبه مقابل مارسی امتیاز نگرفت.

به گزارش اسپوتنیک، در ادامه دیدارهای هفته سوم لوشامپیونه، تیم‌های فوتبال پاری‌سن‌جرمن و مارسی، بازی موسوم به «دربی لوکلاسیک» را در ورزشگاه پارک‌دوپرنس شهر پاریس برگزار کردند که این بازی با پیروزی یک بر صفر مارسی خاتمه یافت.

PSG - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
ترکیب پی‌اس جی – مارسی؛ حضور نیمار و خرید جدید+عکس

در این بازی با وجود بازگشت نیمار یکی از هفت بازیکن پاریسی‌ها که به کرونا مبتلا شدند، این تیم نتوانست کاری از پیش ببرد و در دقیقه 31 دروازه‌اش توسط فلوریان تاوین باز شد تا در دومین بازی متوالی‌اش در فصل جدید لوشامپیونه هم تن به شکست بدهد. این بازی پایانی جنجالی نیز داشت چرا که به دلیل ضربه لئاندرو پاردس بازیکن پاری‌سن‌ژرمن به داریو بندتو بازیکن مارسی، یک درگیری دسته جمعی میان بازیکنان دو تیم رخ داد که نتیجه آن اخراج سه بازیکن از پاری‌سن‌‌جرمن و دو بازیکن از مارسی بود.

علاوه بر خود پاردس، لاوین کورزاوا و نیمار از پی‌اس‌جی‌ کارت قرمز گرفتند و در سمت مقابل هم جردن آماوی و داریو بندتو اخراج شدند. به این ترتیب تمام این پنج بازیکن حداقل بازی بعدی تیم‌های‌شان را از دست می‌دهند که برای پاری‌سن‌جرمن که همین حالا هم تعدادی از ستاره‌هایش را در اختیار ندارد، کار بسیار سخت خواهد شد.

پاریسی‌ها به دلیل شرکت در فینال لیگ قهرمانان فصل گذشته، در هفته اول رقابت‌ها بازی نکردند و در هفته دوم در خانه تیم لانس متحمل شکست شدند. مارسی اما با این نتیجه دومین برد خود در دومین بازی‌اش را کسب و با شش امتیاز به رده پنجم جدول لوشامپیونه صعود کرد.

 

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала